אסי בוזגלו חשף: ישראל אוגלבו פגע בי

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו | מסך

הכדורגלן בדימוס נעלב מבן בריתו, ששאל האם הוא הפסיד לאלינה בכוונה. לירון שרון עם הפרטים מהפיצוץ

(גודל טקסט)

אסי, אסי ועוד פעם אסי. אם חשבנו שבוזגלו הוא השורד הכי בולט בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP", אתמול (שבת) קיבלנו הוכחה נוספת לכך. לאחר ההדחה של בן הברית שלו, רגב הוד, 'השייח' נמצא בסיטואציה בעייתית כיוון שהוא במיעוט – ואלה איילון וישראל אוגלבו לא הוכיחו לו את הנאמנות שלהם כאשר בהחלטה משותפת לא שלפו את קלף ביטול החסינות שהיה עשוי להציל את הוד. אמש, בוזגלו התחרה בדו קרב בבקתה מול אלינה לוי ולצערו הפסיד, כשהשניים נאלצו להחזיק מוט עם קוביות, משימה קשה במיוחד עבור בוזגלו הסובל מדלקות בשתי כתפיו. השחקנית ניצחה את כדורגלן העבר וחזרה ישירות למשחק.

לאחר ששב אל השבט וסיפר להם בדיוק מה היה בבקתה, בן בריתו של אסי, ישראל, שאל אותו: "הפסדת לה בכוונה"? בוזגלו ההמום מיד ענה שכמובן שלא, הסביר שנתן מאה אחוז ושאין דבר כזה להפסיד בכוונה. לאחר הפרק, התראיין אסי במהדורה המיוחדת אצל יעל בר זוהר ופתח בפניה עד כמה נפגע מדבריו של ישראל: "שמתי את הלב על השולחן ובמשחק, ולכן אני גם יודע להפסיד. דווקא ציער אותי הקטע הזה שאני מגיע וישראל אמר לי 'עשית בכוונה?' וואו, שכחתי מזה – והייתי בשוק עוד פעם לראות את זה. אתה מדבר עם מישהו שאולי הכי שונא להפסיד וגם תמיד נותן הכל, זה קצת העליב אותי", הודה אסי בפני המצלמות.

"כשהגעתי וראיתי את הקוביות אמרתי לעתמי 'אוי ואבוי', כי אני יודע שאני סובל מכאבי תופת, אבל נתתי את המקסימום. בגלל זה כל כך מעליב אותי העניין הזה של 'לא נתת מאה אחוז'", הוסיף בוזגלו שעד לרגע זה היה הכי קרוב לרגב הוד וישראל אוגלבו, אך בהישרדות דברים כל הזמן משתנים. בוזגלו גם נתן ספוילר לבאות לאחר שינוי מאזן הכוחות והערב (ראשון) תתכוננו טוב כי מסתמן שברית השועלים עומדת להתפרק: "ברגע שאלה לא הוציאה את הקלף, ראיתי את הדברים אחרת. אמרתי 'אוקיי בברית הקרובה שלי אלה וישראל החליטו לא להוציא את הקלף, אפשר לפתוח ערוצים גם נגד אלה וגם נגד ישראל, חד משמעית. נפגעתי מאלה ובפרק של היום נפגעתי גם מישראל". 

אסי בוזגלו | שניר מאיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי