זהירות, לוהט: חיי האהבה של ירדן ג'רבי

ירדן ג'רבי , עידן חביב | אור דנון

עידן חביב קיבל פניות מהמעריצים שלו בהופעה הראשונה מול קהל בקשר לנושא הכי חם בהישרדות VIP - היחסים בינו לבין הג'ודאית. ומה היה לאסי בוזגלו להגיד בנושא?

(גודל טקסט)

עידן חביב: "ג'רבי בעיה, בעיה איתה"
קהל: "יאללה חתונה!"
עידן: "מה פתאום איפה הלכת?"

כך, גם בהופעתו הראשונה עם קהל שהתקיימה בדרייב אין בגבעת ברנר בשבת האחרונה, קיבל הזמר עידן חביב פניות מהמעריצים שלו בנוגע לסוגיה הכי מעניינת בהישרדות VIP על האי בפיליפינים – מה קורה איתו ועם ירדן ג'רבי? אז כבר שמענו ממנו כשהתראיין ללירון וייצמן ונלי תגר שהוא בכלל בעניין של האקסית שלו, ואז נכנסה הדוגמנית עומר ברבי למשוואה בשמועה חמה כי היא והשורד מנהלים מערכת יחסים, מה שהתברר כ"פייק ניוז" לטענתו של חביב. אז מה קורה בחיי האהבה של ג'רבי בכל הסיפור הזה אנחנו שואלים?

אצל הזמר השורד העניינים "מסובכים" נקרא לזה. הוא בן 40, "מאוהב במוזיקה" שלו כפי שסיפר על האי, אבל רוצה להקים בית ומשפחה בישראל. אצל המדליסטית האולימפית בת ה-31 נראה שהכל הרבה יותר פשוט. איך היא אמרה לגיא זוארץ לא פעם וזרקה עקיצה לכיוונו של בן הברית שלה? "אני מחפשת בחור חביב". כולנו ראינו את החיבור הטבעי שהיה לשניים על האי מהיום הראשון, שמענו את ההערות של ג'רבי לכיוונה של אלינה לוי על מדד החתיכות של חביב, ככה שאת הטעם שלה אנחנו מכירים. גם הערב (שני) בזמן המשימה הכי מסוכנת במשחק, מנחה הישרדות, גיא זוארץ, לא שכח לתחקר את הג'ודאית לגבי חיי האהבה שלה.

ירדן ג'רבי | אור דנון

"איזה גבר מתאים לאישה כזאת?", שאל זוארץ את אסי בוזגלו תוך כדי שהשורדים נמצאים במים ורק פניהם מבצבצות החוצה. "גבר שחייב להיות דומיננטי, שיוציא את הנשיות שבה החוצה, ואת הרגישות והעדינות" השיב בוזגלו, שנשאל מיד "כמו מי? תן דוגמה". השייח' לא היסס וענה תוך כדי שירדן מתגלגלת מצחוק: "כמו מי? יש מצד ימין שלה מישהו שעונה להגדרות. בוא נגיד שירדן יוצאת לעידן חדש" השיב בוזגלו, ושוב המתח בין ג'רבי לחביב היה כזה שלא ניתן להתעלם ממנו. עד כה, בכל שנות הקריירה של הג'ודאית, היא סיפרה לא פעם שאת כל כולה השקיעה בספורט, לכן גם הצליחה להגיע להישגים הגדולים שלה ולא היה לה פנאי להקדיש למערכת יחסים ובכלל לחברים.

כעת, מרגיש לנו יותר מתמיד שירדן ג'רבי פנויה ומוכנה לזוגיות בחייה פוסט הקריירה האולימפית. אם עידן חביב לא חטף אותה כבר מתחת לפני השטח, כשמדד הפופולריות שלה נוסק משבוע לשבוע ו-160 אלף עוקבים מתעניינים בחייה באופן יום יומי, נראה לנו שגם ההצעות לדייטים מגיעות בהתאם. אולי החברה הטובה אלינה, שאוטוטו מתחתנת בעצמה, תדאג לאיזה שידוך לבחורה הכי ספורטיבית ומבוקשת שנפתחה אלינו כמו פרח בשלושת החודשים האחרונים? מי רוצה לקרוא כותרת: ירדן ג'רבי בזוגיות חדשה? אנחנו.

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי