שחקן מכבי תל אביב נגד הפקת הישרדות

אסי בוזגלו | אלבום פרטי

עוז בלייזר, המוחתם הטרי של אלופת המדינה, התרעם בסטורי שלו נגד הפתק שקיבל אסי בוזגלו לפיו הוא זכה בהצבעה כפולה לקראת ההדחה הקרובה. מה אתם חושבים?

(גודל טקסט)

זו ממש איננה הפעם הראשונה שאנחנו שומעים את הביקורת הנמתחת על ההפקה הענקית של הריאליטי רשת – "הישרדות VIP". כבר שמענו שלל עיתונאים, עוקבים, בלוגרים וכדומה הטוענים כי ידה של ההפקה נוטה להתערב מעת לעת וכעת הגיע תורו של עוז בלייזר, הכדורסלן שרק לאחרונה חתם בשורותיה של מכבי תל אביב, למתוח ביקורת על הפקת הכנית בה הוא צופה באדיקות.

הפורווורד בן ה-27 של אלופת המדינה בכדורסל מרבה לשתף סטוריז על הישרדות ועל דעתו על אמינות המשחק ואתמול (ראשון) מיד בתום הפרק כתב את אשר על ליבו. "פוסט הישרדות: רמת האמינות של אסי מוצא במקרה את הפתק. זה כמו שבני מנצח את ירדן בקרב בג'ודו". הביקורת של בלייזר הגיעה לאחר שאסי בוזגלו, עידן חביב ואלינה לוי נהנו מהפרס הכי מתוק במשחק בו הגיעו לבר שוקולדים של לואקר ולא הפסיקו לזלול. באופן מקרי או שלא כפי שרמז הכדורסלן, היה זה השייח' שהגיש לחבריו את המזון פעם אחר פעם עד שבפעם האחרונה נתקל בפתק עליו כתוב "לעיניך בלבד" מאחורי אחד הוופלים המצופים.

בפתק התברר כי אסי, שבדיוק הגיע לנקודה בעייתית במשחק בה הוא נמצא בחיסרון מספרי, זוכה בשתי קולות הצבעה לקראת בהדחה הקרובה ואף היחידי מבין חבריו השורדים שגילה כי מדובר בהדחה כפולה. בלייזר בטוח שההפקה אחראית לכך ועל כן העלה את הפוסט שמשקף את דעתו האישית – הוא ממש לא 'קנה' את העובדה שבוזגלו מצא את הפתק בטעות, אלא זה היה מהלך הפקתי מתוכנן שגם כנראה עודכן עליו ע"י אנשי התכנית, אחרת איך בדיוק הוופל הספציפי הזה הגיע לידו? מה אתם חושבים? מקרי או שפחות?

עוז בלייזר מותח ביקורת על הפקת "הישרדות VIP" | אינסטגרם
View this post on Instagram

איזה שנה עברה עלינו… ללא ספק העונה המוזרה ביותר אי פעם. אני מודה לכל מי שלקח חלק בחזרה של הליגה- כנראה שהיינו מאבדים את השפיות אם היינו צריכים לוותר על כדורסל לכל כך הרבה זמן. לצערי אתמול סיימנו את העונה באכזבה גדולה כי באמת האמנו מהרגע הראשון שחזרנו לאימונים, שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף. תודה לכל האוהדים שתמכו לאורך כל העונה ובמיוחד לאחר חזרת הליגה, למרות שלא הייתם איתנו פיזית הרגשנו את האהבה והתמיכה שלכם בקבוצה. אני גאה בחברים שהפכו למשפחה שניה, על מה שעשינו השנה וזאת שנה שאני אזכור לתמיד,אוהב אותכם אחד אחד. אמרתי את זה לפני ואומר את זה שוב: לעולם לא אפסיק להאמין ולהילחם כדי לזכות בתארים ואני יודע שזה עוד יקרה! שוב תודה לכולם!

A post shared by oz Blayzer (@ozblayzer) on

View this post on Instagram

אחד קנקן לימונדה אחד!!

A post shared by oz Blayzer (@ozblayzer) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי