"חייתי בשקר": אשתו של אסי בוזגלו פותחת הכל

עדי בוזגלו, אסי בוזגלו | אינסטגרם

אחרי המונולוג המרגש של בעלה בפרק של הישרדות VIP, עדי הגיבה לראשונה: "היה לי דפוס התנהגות נוראי, אבל היום אני במקום אחר - ואני שלמה בזכות אסי"

(גודל טקסט)

אחד הרגעים האותנטיים והמרגשים של "הישרדות VIP" התרחש אתמול (שני), כאשר אסי בוזגלו פתח את הלב בפני חבריו השורדים לאחר שדיברו על אכילה רגשית – וחשף מה עובר על אשתו עדי בנושא הכי כואב ואישי שיכול להיות. "15 שנה אשתי סובלת מהדבר הזה, היא אוכלת בסתר. זה אומר שלפעמים היא הייתה מחכה שאני אלך כדי להתחיל לאכול ולפרק שוקולדים. זה לפרק את כל החבילה של השוקולדים. בהריון הראשון היא עלתה 32 קילו והיה לה קשה לחזור לעצמה. אני התחתנתי עם דוגמנית והיא לא הצליחה לחזור לעצמה".

אסי המשיך: "כשהיא סיפרה לי הרגשתי שאני נתתי לה להרגיש לא בנוח. אני מרגיש טוב עם עצמי והיא רואה משהו אחר מול המראה ואיפה החלק שלי שנותן לה הרגשה טובה? גם כשעדי הגיעה ל-90 קילו, אמרתי לה שזה לא משנה לי ושאני שרוף לה על הנשמה. תמיד אמרתי לה שהיא הכי יפה בשבילי בעולם לא משנה כמה היא שוקלת. הדבר שאני הכי רוצה בעולם זה שהיא תרגיש טוב עם עצמה".

מיד בתום השידור, החצי השני של אסי, אשתו עדי ובתם בת ה-13 אייר, התראיינו לצינור כאשר עדי הגיבה על המונולוג המרגש של בעלה: "בעלי מרגש אותי כל פעם מחדש, יש לו את הלב הכי ענק והיום אני שלמה בזכותו. אסי נתן לי הרבה כוח ואני רואה כמה כוח הוא נותן במשחק לכל השורדים. כן, חייתי בשקר, רק חיכיתי שאסי יילך כדי לברוח לאוכל ולממתקים. היה לי דפוס התנהגות נוראי לצערי, מהילדות זה השתלט לי על החיים. אבל היום אני במקום אחר הרבה בזכות אסי והיום אני שלמה. בתור ילדה הייתי נורא רזה וההורים שלי כל הזמן היו מאכילים אותי עד שעליתי במשקל והתחלתי דיאטות. היום אין יותר שקרים, אני שלמה בתהליך ובזוגיות שלי".

המנחה גיא לרר צחק על החשקים שפיתח אסי בעצמו לאחר ששב מהישרדות. התכנית שידרה קטע קצר מה"בוזגלוס" בו בוזגלו אוכל מכל הבא ליד ומספר ש"רמת החשקים שאתה מגיע אליהם באי, זה משהו מטורף. אתה מרגיש כמו חיית טרף". אייר בתו אמרה לאחר שידור הקטע: "זה נמשך כחצי שנה. בהתחלה חשבנו שהוא לא שפוי".

המהפך של עדי בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי