אחרי סרטוני הסקס שהופצו: שדרת הספורט חוגגת בענק

דילטה ליאוטה
דילטה ליאוטה | Francesco Pecoraro / Stringer

דילטה ליאוטה השאירה את הפרשה מאחור. בשני היא חגגה את יום הולדתה ה-29 בהפקה סופר-מושקעת. "אני מוכנה לאתגר הבא", כתבה, כשצולמה ליד בחור חתיך. האם היא רווקה?

(גודל טקסט)

עם שבעה מיליון עוקבים באינסטגרם, דילטה ליאוטה, שדרית הספורט הסקסית של הטלוויזיה האיטלקית, היא ללא ספק המפורסמת והנערצת ביותר בעולם שפשוט לא יורדת מהכותרות. לאחרונה סיפרנו לכם על שיתוף הפעולה שלה עם זלאטן איברהימוביץ' שכיכב לצידה בפרסומת ספורטיבית למדיי ועוד קודם לכן, בשיא תקופת התפרצות נגיף הקורונה בחודש מאי האחרון – על תמונות עירום וסרטוני סקס שלה שהופצו ברשתות החברתיות וגרמו לאירופה כולה לתדהמה.

כזכור, האקר השתלט על מכשיר הסלולרי האישי של השדרית הבלונדינית של ערוץ DAZN בזמן שאיטליה כולה הייתה בסגר וספגה מאות אלפי-קורבנות, ופגע בפרטיות שלה כאשר הפיץ תמונות עירום שלה ואף גרוע מזה, סרטונים שלה מקיימת יחסי מין. התמונות והסרטונים הגיעו לכל מקום ואוהדי הכדורגל האיטלקי בפרט והעולמי ככלל, "חגגו" עליהם חודשים, אך כעת לאוטה שמה את הפרשה הזו מאחוריה ומסתכלת קדימה אל העתיד. אתמול (שני) חגגה יום הולדת 29 במסיבה סופר-מושקעת אותה ארגנו לה המשפחה והחברים הקרובים.

דילטה ממשיכה "לחגוג את החיים", כפי שכתבה בחשבון האינסטגרם הנפוח שלה אותו מעטרות שלל תמונות בבגדי ים. האיטלקייה ציינה את השנה האחרונה בעשור העשרים שלה, וכתבה כי היא "מוכנה לאתגר הבא" בחייה. השאלה שאותנו מאד עניינה היא מי הבחור החתיך שמצולם לצידה במסיבת יום ההולדת שלה שחגג איתה אל תוך הלילה? אז לא מדובר בכדורגלן, ולא מדובר גם בבן זוג, כי אם באחיה של שדרית הספורט, רופא במקצועו. בגיל 29, שדרית הספורט הפופולרית עדיין רווקה ונראה לנו שהסטטוס הזה עומד להשתנות עוד לפני גיל שלושים.

View this post on Instagram

29 ❤️🎂

A post shared by 🌸Diletta Leotta🌸 (@dilettaleotta) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי