אבדיה המריא לארה"ב, בת זוגו נפרדה

דני אבדיה, נעמה כרמל | אינסטגרם

ללא נעמה כרמל, שנאלצה להישאר בארץ, ילד הפלא של הכדורסל הישראלי החל את המסע אל עבר ה-NBA: "לך תתחיל לכתוב את ההיסטוריה שאתה עומד לעשות", כתבה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

"אין גבול לאהבה שלי אלייך", כך כתב דני אבדיה לבת הזוג שלו נעמה כרמל, כשהיא חגגה את יום הולדתה האחרון. כעת, היא זו שכתבה לו מסר מרגש באינסטגרם, רגע אחרי שהמריא הלילה (בין שלישי לרביעי) לאטלנטה, שם יחל במחנה אימונים בן שישה שבועות בכדי להמשיך את ההכנות לקראת הדראפט. "ילד שלי, לך תתחיל לכתוב את ההיסטוריה שאתה עומד לעשות. מאחורייך תמיד ואוהבת המון", איחלה בת הזוג בת ה-20 של הסווינגמן וריגשה לאור העובדה שהיא איננה יכולה בשלב להצטרף אליו בעקבות שירותה הצבאי.

דני אבדיה, נעמה כרמל | אינסטגרם

אבדיה, ש מתנוסס לגובה של 2.05 מטרים, צמוד לחיילת שלו שגדולה ממנו כמעט בשנה כבר מספר שנים. סיפרנו לכם עליה לראשונה בקיץ שעבר, אז הוביל בן ה-19 את נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל לזכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה, עשה היסטוריה והפך בין לילה לספורטאי הכי חם בענף. שנה לאחר מכן, הוא מגשים את החלום ויוצא להתחיל את המסע שלו בליגה הטובה בעולם. נעמה, עד שתסיים את השירות הצבאי שלה לפחות, תישאר בישראל ותתמוך בו מעבר לים.

עד עכשיו, המאוהבים הצעירים חיו על הקו בין בית זרע, הקיבוץ בו גדל אבדיה, הנמצא ממש לא רחוק מהעיר טבריה, ובין הוד השרון, משם מגיעה החיילת שלו. קורונה או לא, אנחנו בטוחים שהתחנה הראשונה של אשת הכדורסלן אחרי השחרור תהיה ליעד אליו יגיע בן הזוג שלה לאחר שייבחר בדראפט. משפחתו של אבדיה צפויה להצטרף אליו בהמשך לאטלנטה ואנחנו כבר יודעים את מי אנחנו הכי מצפים לראותה מפתיעה בביקור.

View this post on Instagram

Happy birthday kiddo Wish you all the best

A post shared by Deni Avdija (@deniavdia8) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי