ירדן ג'רבי חושפת את האהבה הגדולה בחייה!

ירדן ג'רבי | אור דנון

השורדת, שסיפרה כי "מתחילים איתה המון", ארגנה אירוע פרטי למשפחה וחברים, שם הדגימה כמה היא אוהבת... בשר

(גודל טקסט)

היא הפכה לספורטאית הכי מעניינת במדינת ישראל, עם קהל של 160,000 עוקבים אדוקים ורזומה מרשים כשורדת החזקה של "הישרדות VIP", ירדן ג'רבי, המדליסטית האולימפית שלנו, היא השם החם של עולם הספורט ותעשיית הבידור וכולם כולל אנחנו, לא מפסיקים להתעניין בחיי האהבה שלה. הג'ודוקא בעלת החיוך עם הגומות היא חברה קרובה של בן הברית שלה, עידן חביב, גם בחיים שאחרי האי, אך כפי שהזמר כבר הודה הם "רק חברים טובים". ועד שנוכל לבשר לכם על בן זוג בחייה של ג'רבי, האם ידעתם שהאהבה הגדולה שלה בחיים היא לבשר?

אמש (שלישי) ארגנה השורדת אירוע פרטי לחברים ולמשפחה בראש העין, שם הדגימה לעיני המצלמות עד כמה היא חולת בשר, בדיוק כפי שסיפרה לכולם במשימת המכירה הפומבית, אז רק חיכתה להמבורגר. בניצוחו של השף הפרטי רותם צ'וצ'ו, שהפך כבר למספר קבוע בשיחות היוצאות של חובבת הבשר, ג'רבי חתכה, טעמה, שרפה ונהנתה מכל ביס בחגיגת הבשר המוגזמת וכיכבה בסטורי תוך כדי שהיא גורמת לכולנו להזיל ריר.

חוץ מזה, הספורטאית האולימפית קוצרת בימים אלו את הפירות מהפרסום המאסיבי בעקבות הופעתה בתכנית הריאליטי, כשהיא נבחרה להיות הפרזנטורית של מותג החלבון GO מבית תנובה ובקרוב יעלה הקמפיין החדש בכיכובה לטלוויזיה ולדיגיטל. על הסט, סיפרה השורדת ש"מתחילים איתה המון" – לא פלא, אחרי שנחשפנו כולנו לאישיות הכובשת של מי שעושה כבוד לספורט ולמין הנשי בלי סוף. אז לידיעת הבחור העתידי בחייה של ג'רבי, תרשום לעצמך: היא הכי אוהבת בשר.

הדבר שהיא הכי אוהבת בעולם – בשר | אינסטגרם
אירוע פרטי לג'רבי והקרובים אליה | אינסטגרם
הדבר שהיא הכי אוהבת בעולם – בשר | אינסטגרם
קבלו את הכישורים. ג'רבי חורכת את הבשר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי