הלם: הזמר הכי מפורסם בעולם סגר את האינסטגרם בגלל ניימאר‎

מאלומה וניימאר
מאלומה וניימאר | אינסטגרם

בעבר הם היו חברים אבל כעת מאלומה והברזילאי מסוכסכים משום שהכוכב "גנב" לו את החברה נטליה. לאחר ה-0:3 על לייפציג, שחקני פ.ס.ז' שרו את הלהיט "הוואי" והסתלבטו על הזר שכתב על האקסית: "רצית לגרום לי לקנא"

(גודל טקסט)

ביום ראשון הקרוב ייערך אחד מרגעי השיא של עונת הכדורגל כשבאיירן מינכן תפגוש את פריז סן ז'רמן בגמר ליגת האלופות בליסבון, אז נזכה לראות את ניימאר, קיליאן אמבפה, רוברט לבנדובסקי, מנואל נוייר ושאר הכוכבים נלחמים על הגביע עם האזניים הגדולות. אך לפני כן, אין סיכוי שהכוכב הברזילאי של הצרפתים לא יככב בכותרות גם מחוץ לכר הדשא, נכון?

כל הבלאגן החל בעקבות סרטון ששוחרר לרשתות החברתיות לאחר הניצחון של ניימאר וחבריו ביום שני האחרון בחצי הגמר, אז הביסו 0:3 את לייפציג. אנחל די מריה היה זה שהחזיק את מצלמת הסלפי וצילם את חבריו בראשותו של ניי שרים להיט חדש שכולכם מכירים בימים אלו. את השיר המדובר "הוואי", כתב וביצע לא אחר ממאלומה, אחד הזמרים היותר לוהטים בתעשיית הבידור העולמית, אותו הכרנו לכם בשנה שעברה – כשנטע אלחמיסטר היממה את המדינה כולה כשהשתתפה בקליפ לשיר שלו. כעת הוא כתב את השיר החדש שלו ושם הוא זורק עקיצות לעבר האקסית שלו, הדוגמנית נטליה ברוליץ', על כך שעזבה אותו לטובת שחקן הכדורגל המפורסם, ועוד גם לא התביישה לשתף איתו תמונה בו היא מכנה אותו "השמיים שלה".

"התמונה שהעלית בה כתבת שהוא השמיים שלך, בייבי, אני מכיר אותך טוב, אני יודע שהעלית אותה בשביל לגרום לי לקנא", כך אומר מאלומה בשירו החדש באופן מאד ברור למי הוא מתכוון, "אני לא אגיד לך מי, אבל מישהו אמר לי שהם ראו אותך בוכה".

רק נזכיר לכם שניימאר ונטליה היפהפיה מעולם לא הודו שהם נמצאים במערכת יחסים זוגית, אך הם מבלים יחד בלי סוף, הצטלמו לשער מגזין GQ וכל העולם בטוח שהם מנהלים מערכת יחסים לוהטת מתחת לרדאר. אז אחרי שניימאר וחבריו לקבוצה ביצעו גרסה משלהם לשיר החדש בעת הם משחקים פוקר ו"מסתלבטים" על הזמר הקולומביאני, זה בחר לסגור את האינסטגרם שלו שהיה עם 52 מיליון עוקבים! הלם.

מאלומה וניימאר
מאלומה וניימאר | אינסטגרם

האם ייתכן שהעקיצה של הברזילאי וחבריו הייתה הקש ששבר את גב הגמל של מאלומה אחרי שניימאר גם כביכול "גנב" לו את החברה? רק נזכיר שלפני שהזמר והדוגמנית האמריקאית נפרדו, ניימאר ומאלומה התרועעו יחד לא מעט והפרגונים זרמו. כעת, הסערה הזאת מעסיקה את העולם כולו. עוקבים רבים צוחקים שעכשיו רק חסר שהקולומביאני יתחיל עם האקסית המיתולוגית של ניימאר, הדוגמנית הברזילאית שהייתה צמודה אליו 6 שנים, ברונה מרקוזין, ובכך יסגור את הסיפור.

View this post on Instagram

EL VIDEO QUE HIZO QUE MALUMA CIERRE SU INSTAGRAM 😱😱 Todo parece indicar que @Maluma decidio cerrar su cuenta de Instagram porque Neymar cantó a todo pulmón al tema #Hawái Se presume que #Maluma dedico la canción para #nataliabarulich y también para @neymarjr , pues se dice que el Astro brasileño es la nueva pareja sentimental de la hermosa modelo, #Neymar se volvió #viral por cantar este tema y este fue el detonante para que Maluma decida suspender sus redes sociales para evitar burlas de algunos seguidores. #nataliabarulich y Maluma tuvieron una relación amorosa por más de dos años, sin embargo de acuerdo a la modelo está termino porque era demasiado tóxica. Y tan sólo meses después de la ruptura con Natalia ya había iniciado un romance con el jugador brasileño, pues ambos fueron vistos bastante cariñosos en el fiesta de cumpleaños el futbolista en #París Además han publicado varias fotografías juntos en sus respectivas redes sociales.

A post shared by FARANDULA Y ENTRETENIMIENTO 🦉 (@farandula.entretenimiento) on

השיר שגרם לסערה:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי