לפני הגמר: כוכב סביליה ניסה להביא "נשק סודי" מישראל

לוקאס אוקמפוס. הגיבור של סביליה | Rolf Vennenbernd/picture alliance via Getty Images

רגע לפני גמר הליגה האירופית, לוקאס אוקמפוס, מלך שערי האנדלוסים, ניסה לארגן שלא אחר משניר מ"שניר מאיר", יגיע לגרמניה וידאג לשחקנים! לירון שרון שוחחה עם הספר המצליח וחשפה פרטים חדשים

(גודל טקסט)

גמר הליגה האירופית יתקיים מחר בין סביליה לאינטר (שישי, החל מ-21:45 בשידור ישיר בספורט1) ולא תאמינו מה ביקש מלך השערים של סביליה ממעצב השיער האהוב על כדורגלני ארצנו. מסתבר שלוקאס אוקמפוס, הכוכב הארגנטיני של האנדלוסים ומלך השערים של סביליה, ביקש משניר, מעצב השיער של "שניר מאיר", להגיע עד אליו ולספר אותו ואת השחקנים במיוחד לקראת הגמר!

הבעיה של שחקני סביליה ושל שניר היא שבגלל מגבלות הקורונה, אי אפשר לטוס לגרמניה ולדאוג לכוכבים שיעלו לכר הדשא בגמר בקלן. בסביליה בדקו את כל האופציות וגם הספרים שוחחו עם מנהל הקבוצה כדי לנסות ולהגיע באופן פרטי לספר אותם לפני, אך אחרי בירור עם רופא הקבוצה של סביליה, הוחלט שהמגבלות חמורות מדי מכיוון שמי שמגיע לישראל צריך לשהות בבידוד. המשמעות היא שהתספורת הנחשקת ירדה מהפרק.

"שניר מאיר", צמד האחים המפורסם האהוב על מאור בוזגלו, דור מיכה, רמי גרשון ושאר כוכבי ליגת העל וגם מפורסמים וכדורגלנים לשעבר כמו אסי בוזגלו, הפכו כבר לשם דבר גם מעבר לים והוא סיפר בין השאר אפילו את אנסו פאטי מברצלונה. כאשר מואנס דאבור שיחק בשורותיה של סביליה, הגיע שניר במיוחד כדי לספר את הכוכב הישראלי וחבריו לקבוצה – שמיד התאהבו בידו המוכשרת ומאז מבקשים ממנו לחזור ולטפל להם בפריזורות.

שניר אפילו סיפר למדור על אוקמפוס: "האמת שיש לו שיער שרק מי שמאה אחוז יודע מה לעשות שם ידע להסתדר איתו. והוא אחד שחולה תספורות – אוהב להסתפר פעם בשבוע ועוד לאירוע כזה נוצץ כמו גמר אז בכלל. בלי שום קשר נהיינו חברים טובים ואנחנו שומרים על קשר"".

לוקאס אוקמפוס
לוקאס אוקמפוס | מספרת שניר מאיר
לוקאס אוקמפוס
לוקאס אוקמפוס | מספרת שניר מאיר

עוד סיפר לנו שניר על הקשר שלו עם אוקמפוס: "באחת הפעמים הקודמות, איך שהתחלתי לספר את דאבור במקלחת מול המראה, אני רואה מישהו עם מסיכה וחלוק מנסה להבהיל אותי… גם סרחיו ריגלון הוא חלק מהחבר'ה, שיחקנו כדורגל אצלם בבית היה ממש מגניב. אני ספר, אבל כבר חבר טוב של האנשים, נהיינו אחוקים. איך שיפתחו השמיים, אני טס לספר אותם. למחר זה כבר לא ייצא, אבל בקרוב".

אז מבחינתו של אוקמפוס, לכל מקום שיילך הספר הישראלי ילווה אותו ולא משנה באיזו קבוצה הוא ישחק – גאווה ישראלית!

אבר באנגה, מואנס דאבור ושניר
אבר באנגה, מואנס דאבור ושניר | מספרת שניר מאיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי