תחזיקו חזק: שחקן ישראלי התחיל לצאת עם כוכבת על‎

קים אור אזולאי | רפי דלויה

הכדורסלן יפתח זיו מנהל מערכת יחסים עם לא אחרת מאשר קים אור אזולאי בת ה-17. לירון שרון עם הפרטים על הזוג הכי נוצץ ומסקרן בביצה

(גודל טקסט)

השחקנית המצליחה, כוכבת הילדים בעלת חצי מיליון העוקבים הכי חמה בארץ, קים אור אזולאי, משיקה זוגיות חדשה עם שחקן הכדורסל יפתח זיו בן ה-25. לא רק בעולם הכדורגל יש כוכבות גדולות כמו נטע אלחמיסטר, הנה ייצוג הולם גם לליגת ווינר סל ששמה על המפה את הזוגיות החדשה של אור אזולאי והרכז יפתח זיו, שכיכב אשתקד במדי הפועל גלבוע'גליל ונבחר ל"מצטיין הקורונה". השניים הכירו לראשונה לפני כשנה באירוע האולסטאר השנתי של מנהלת ליגת העל בכדורסל אותו קים הנחתה, ולפני כחודשיים נפגשו בשנית במקרה עם חברה משותפת ומאז לא נפרדו.

אתמול (רביעי) הפתיע זיו את בת זוגו בת ה-17 והגיע לבקר אותה על סט הצילומים של פילה שהתקיימו בחוף הצוק ב-33 מעלות, כאשר קים דגמנה את בגדי קולקציית החורף ובין צילום אחד לשני רצה מיד להתקרר בקרוואן הממוזג שהועמד לרשותה, ממש כמו סופרסטארית אמיתית.

השניים מככבים בלי סוף באינסטגרם ותופתעו לשמוע עם מי הם מבלים את זמנם החופשי. עם זוג נוסף מתעשיית הבידור, הדוגמנית והחברה הקרובה של קים, יעל שלביה ובן הזוג שלה ברנדון קורף נצר למשפחת מיליארדרים שלא חסך השנה בעלויות וארגן לזוגתו יום הולדת ב-250 אלף דולר. מעניין מי מוציא את הארנק ומשלם בדאבל דייטים של השחקנית, הכדורסלן, הדוגמנית והמיליארדר. בקיצור, הזוג החדש והנוצץ של עולם הבידור והכדורסל ללא ספק הפך לאחד המעניינים שיש לנו בארצנו הקטנטונת.

קים אור אזולאי, יפתח זיו | רפי דלויה
יפתח זיו, קים אור אזולאי | רפי דלויה
יפתח זיו, קים אור אזולאי | רפי דלויה
יפתח זיו, קים אור אזולאי | רפי דלויה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי