האם עידן חביב נפרד מירדן ג'רבי?

עידן חביב, ירדן ג'רבי
עידן חביב, ירדן ג'רבי | אור דנון

המתח בשיאו: המדליסטית האולימיפית עלולה לסיים את דרכה בהישרדות VIP מוקדם מהצפוי. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

האם הגיע הסוף לעידן ירדן ג'רבי בהישרדות? תחזיקו חזק, כי הפרומו של התוכנית לקראת פרק ההדחה שלא מפסיק לעשות רעש מרמז על עתידה של המדליסטית האולימפית ואנחנו במתח שיא.

כזכור, ההדחה היא כפולה ולאסי בוזגלו קול כפול, משמע שהברית הסודית שלו ושל עידן חביב תהיה זו שתכריע מי יהיו שני המודחים הקרובים. הזמר והכדורגלן נפגשו בסתר והשייח' הציע לחביב כך: "אפשר לעשות היום מהלך על ג'רבי ואפשר לעשות היום מהלך על אלה, נכון?".

בן הברית וחברה הקרוב של הג'ודוקא לא היסס והגיב: "אני מפלרטט עם הרעיון של הדחה של ירדן, כי אני יודע שירדן היא חזקה, ואני יודע שבשלב כזה או אחר יכול ש…. היא תבוא על חשבוני". האם זו הסיבה לכך שעידן וירדן לא הפכו לזוג? האם החברים הטובים התפצלו וזה רשם את שמה של ירדן בפתק ההצבעות, ו-ויתר על הברית איתה והעדיף את בוזגלו כל הדרך לגמר? עד שלא נראה זאת במו עייננו, לא נאמין. מה שכן, מתחיל להרגיש לנו שזה הסוף.

"תגיד לי ג'רבי, אני זורם", חתם בוזגלו את השיחה ביניהם והשאיר אותנו סקרנים לדעת מה קורה בהמשך. כזכור, אסי אמר לעידן יותר מפעם אחת שירדן חזקה ולא מפסיקה לזכות בחסינות האישית, כך שאם יש הזדמנות להדיח אותה – זה יהיה חכם מאד שלא להגיע איתה לגמר. בוזגלו סבור וכך גם ניסה לשכנע את בן הברית החדש שלו, שלהגיע עם הג'ודוקא לגמר יהיה לא חכם כיוון שרוב השורדים יחשבו שהניצחון מגיע לה ורובם מאד אוהבים את ירדן. מה דעתם? האם אלינה או ישראל על הגריל, או ייתכן שנאלץ להיפרד מירדן?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי