ישראל אוגלבו: "אסי בוזגלו השתחווה בפני עידן חביב"

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו | מסך

לאחר שהודח, השורד התארח ב"מהדורה מיוחדת" עם יעל בר זוהר והתייחס בעיקר לבן הברית שלו ש'חצה את הכביש': "הרחתי סכנה, אבל לא חשבתי שזה יהיה כל כך בוטה. זה שיעור לחיים עבורי"

(גודל טקסט)

רגע לאחר שהודח מהישרדות VIP, ישראל אוגלבו התארח ב"מהדורה מיוחדת" עם יעל בר זוהר והעניק ראיון ראשון לאחר המועצה הדרמטית. "הבנתי שמשהו עומד לקרות, אני אחד שמריח סכנה, אבל לא ידעתי שזו תהיה מתנה מהחבר הטוב שלי. השבט השני רצה להדיח אותי מתחילת העונה וכשאסי חבר אליהם זה נתן להם כוח ומוטיבציה".

מה עבר לך בראש בזמן המועצה: "הבנתי שאין לי סיכוי. גם אם אסי לא שם את השם שלי, הם היו יכולים להעיף אותי. הייתה סוג של השלמה עם המצב. יש שלבים מסוימים בחיים ובמשחק שאתה צריך לתת איה קרדיט לאמונה ולשחרר טיפה, במיוחד אני. באתי למשחק בצורה מאוד חזקה ונתתי את כל כולי בהתחלה. מגיע איזה שלב שאתה מבין את יחסי הכוחות ואין לך יותר מידי מה לעשות. יש קודים מסוימים שאני לא אעבור, כמו להעמיד חבר טוב או לעשות מהלך עם ברית אחרת נגד הברית שלי".

על כך שאסי בוזגלו עבר צד וחבר לעידן חביב: "לא התאכזבתי ואני אגיד למה: מבחינתי, הטעות שאסי עשה עם בני זה לירות בנגמ"ש. היה לנו מערך כוחות מאוד מאוד טוב. אסי בחר לעשות שם טעות של אגו מול בני, שמבחינתי זה לירות בנגמ"ש ולהרוס את כל המצב שאנחנו נמצאים בו. ברגע שהוא עשה את זה, אי אפשר לסמוך על שיקול הדעת שלו יותר. אני מאוד סמכתי על שיקול הדעת שלו לאורך המשחק וראו את זה, נתתי לו להוביל, אבל מהרגע זהה, כשהבנתי שהוא מערב רגשית, זה הרס את האסטרטגיה והוא עשה טעות קשה. ידעתי והבנתי שהוא רוצה לנצח ושהוא ימשיך הלאה גם בלעדיי.

"לי יש קודים מסוימים ולא השלב לעבור אליהם. מבחינתי זה לא לגיטימי. אני יודע לעשות מהלכים, אני לא חמור, אבל לא רוצה לחצות את הקווים האדומים שלי. אני בשלב הסירחון לא נמצא. למה אסי אמר שאני לא מבין את המשחק? אסי מאוד היה עסוק באסטרטגיות, הוא עשה שיעורי בית. אני הדבר היחיד שעשיתי בבית לפני המשחק הוא לאכול ארוחה אחת ביום כדי להתרגל לרעב ולהדליק אבן אש. זה מה שעשיתי בבית. מבחינת אסטרטגיות, לא חשבתי על זה בכלל".

אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, רגב הוד | אלוני מור

על כך שאסי שיתף את עידן ולא אותו בקלף שקיבל: "זה שיעור לחיים עבורי, כי זה קרב בשלב שעוד סמכתי על אסי במאה אחוז. הרחתי סכנה, אבל לא חשבתי שזה יהיה כזה בוטה כמו שראיתי בטלוויזיה בבית. זה היה בוטה. השיעור שלי הוא לשמור על עצמי יותר. צריך לדעת למי לתת את הנאמנות – ולא לתת אותה לכל אחד על מגש של כסף. מבחינת איך שהמשחק עובד, כביכול, כן, הייתי צריך לחבור לירדן ולקחת את ההצעה שלה להדיח את אסי. מבחינתי, אני לא מתחרט על שום דבר. זה מה שהייתי צריך לעשות כדי לישון טוב עם עצמי בלילה".

האם לא נדלקה נורה אדומה כשעידן לקח את אסי לאכול שוקולד: "חשבתי שעידן מנסה לגייס את אסי, אבל כל כך סמכתי על אסי שאמרתי שאין סיכוי שהוא ישחרר לו. אסי לא רק שחרר לו, אלא גם השתחווה בפניו ונתן לו להוביל שזה מדהים אותי, כי אסי היה מלך השליטה על המהלכים. פתאום משהו בו נסדק כנראה, אולי מהפדיחה שהייתה לו עם בני. הקלף של אלה בא בעקובת הפדיחה עם בני. ברגע ששיקול הדעת של אסי היה כבר מטושטש, הייתי צריך להזהיר את אלה שהיא חברה טובה ושתשמור על עצמה. זה שלב שהתחלתי להריח מאסי קצת את הנסיגה בחשיבה היציבה שהייתה לו. הייתי יכול להתחיל לפעול נגדו על סמך החשד, אבל לא רציתי להתלכלך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי