עצרו הכל: אסי בוזגלו חשף מי גרם להדחה של ישראל אוגלבו

אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, רגב הוד | אלוני מור

השורד התארח בתכנית "מהדורה מיוחדת" עם יעל בר זוהר: "ברגע שאלה לא הוציאה את הקלף וישראל הצדיק אותה, הרגשתי שאני לבד". וגם: הברית החדשה עם עידן חביב, החשש מהדחה והשאלה של רגב

(גודל טקסט)

רגע לאחר שישראל אוגלבו הודח מהישרדות VIP, אסי בוזגלו התארח בתכנית "מהדורה מיוחדת" עם יעל בר זוהר ושיתף בתחושות. "הייתי שותף להדחה שלו, אבל צריך להבין ממה היא נוצרה: אם אני מסתכל אחורה, בעצם מי שגרם להדחה של החבר הכי טוב שלי ואח שלי, זה אלה וישראל. ברגע שאלה לא הוציאה את הקלף וישראל אמר לה לא להוציא אותו – ואחר כך הוא גם דאג להגיד שזה לא הזמן ושהיא פעלה טוב ופעלה נכון – הרגשתי שאני לבד. לגבי ישראל, קיבלתי אותו כשהוא בא שבור מהשבט השני. העדפתי לתת לו חסינות אישית על פני רגב. אני חושב שתרמתי לו המון".

בוזגלו המשיך: "לא רק שלקחן לי את רגב, אלא אני גם לבד במערכה. שאלתי את עצמי איפה אני בברית הזאת. ברגע שרגב, שהוא אח שלי, הודח מהמשחק בגלל שאלה לא הוציאה את הקלף, הרגשתי שהקרקע נשמטת מתחת לרגליים שלי וחישבתי מסלול מחדש. בין מעשים לבין דיבורים, יש מרחק עצום. כשאלה פתחה בשיחות עם ירדן ג'רבי ואמרה שהיא תדיח אותי באהבה, כך שאי אפשר להגיד שרק אני דיברתי על להדיח את בני הברית שלי. כולם עשו מהלכים – וזה לגיטימי בהישרדות".

על שיתוף הפעולה המפתיע בינו לבין עידן חביב: "אפשר לראות עד כמה עידן נותן לי את הכתף שאני צריך כשאני לבד. האי הוא המקום הכי קשוח בעולם, וגם אני, אסי בוזגלו, צריך חום וחיבוק, מילה טובה וגם ערוץ לתקשר עם מישהו. רואים חד משמעית שעידן נותן לי את זה. אנחנו מקשיבים אחד לשני ומן הסתם זה גורם לי לדאוג לעצמי קצת יותר. אני לא מתבייש להגיד שאנחנו בהישרדות וכשאני רואה את הקרקע נשמטת עם הברית שלי, אני מנסה לפתוח לעצמי עוד ערוצים. אני חושב שלישראל יש יכולת מדהימה לקרב אליו אנשים. עם אלה הרגשתי בגידה, כי הקלף היה אצלה. אם היא הייתה יכול לעשות משהו, היא הייתה עושה אותו".

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו | מסך

איך זה מרגיש לראות את זה בטלוויזיה שנה אחרי הצילומים: "אנחנו אמוציונליים ואני יכול להגיד שאני מאוד שלם עם הדרך שלי. ראו כמה אני נאמן לברית שלי. זה שפתחתי ערוצים עם אנשים אחרים זה לגיטימי, אנחנו בהישרדות, אבל במעשים לא היה מהלך אחד שעשיתי נגד הברית שלי ואפשר לראות את זה לאורך כל העונה.

על השאלה שהפנה כלפיו החבר רגב הוד במוצעת השבט: "הייתי בסיטואציה קשה מאוד, כי לא הייתי יכול לפתוח את הדברים כשרגב שאל אותי, הייתי חייב להגיד את מה שאמרתי, אבל בתוך תוכי הייתי גמור והרגשתי נבגד".

האם אתה חושש להיות מודח: "חד משמעית, אני מפחד, יש חשש גדול, בהישרדות שום דבר לא בטוח. כשאתה בטוח, אתה אוכל שניצל בווילה".

אסי בוזגלו | שניר מאיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי