בני ברוכים על אלה איילון: "לא יורדים לרמה הזו"

בני ברוכים | אור דנון

אחרי שאמרה במהלך מוצעת השבט שהוא לא מצחיק, הסטנדאפיסט לא נשאר חייב: "מזמין אותה להופעה שלי, אבל יש מצב שאבקש שתשלם". על עידן חביב: "יודע מה המושבעים רוצים לשמוע. מי צבוע, אני או הוא?"

(גודל טקסט)

לאחר מועצת שבט סוערת, בה יצא על אלה איילון, בני ברוכים התארח ב"מהדורה מיוחדת" עם יעל בר זוהר וסיפר: "הייתי נסער מאוד. פתאום הנפגע הופך להיות זה שפוגע, אבל גם במועצה הזו היא אמרה שאני לא מצחיק, דקה אחרי כבר סיפרתי פאנץ' וכולם נקרעו מצחוק. זה כמו שאני אגיד לה מה את עושה במקצוע שלך, לא יורדים לרמה הזו. אתה בא למועצה מאוד טעון, כי כל יום אתה חוטף על ראש, זה כאילו שסימנו אותך כמטרה ואתה אומר לעצמי 'ראבק, למה?'. זה היה רגע שאמרתי לעצמי שאין לי כוח יותר להתחבב, לא כלפי אלה ולא כלפי המושבעים. די, מספיק".

ברוכים המשיך: "מצד אחד אני לא רוצה להגיד הרבה דברים ולפתוח כדי לא לקבל ביקורת, אבל מנגד אי אפשר כל הזמן רק להיות פוליטיקלי קורקט. עידן וירדן אמרו במועצה שהגזמתי עם אלה? עידן, שהוא אדם מאוד-מאוד חכם, הרגיש לדעתי את הסוף והוא יודע מה המושבעים צריכים לשמוע רגע לפני. הוא אמר לעצנו בוא נהיה בסדר עם כולם. הלו, הייתי שם איתך כשאלה אכלה את העוגה עם הידיים, זה לא היה נראות אותה אוכלת בצורה כזו. אז יעל, מי צבוע, אני או הם? כולל עידן. טוב הלב שלי התפרש במהלך העונה כחולשה. אני מזמין את אלה להופעה שלי, נראה לי שהיא תצחק קצת. יש מצב שאבקש ממנה לשלם, אני עוד לא סגור על זה".

לסיום, ברוכים הבהיר: "אין רגע דל בהישרדות. נסתרות הן דרכי הישרדות. אתה כל הזמן חושש. נשארנו שישה. זה עדיין לא אוויר פסגות, אבל מתקרב, זה ליד. ואשתי עוד דאגה שאני אודח מהמשחק ראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי