הלם: לא תאמינו את מי נישק עידו קוז'יקרו

עידו קוז'יקרו | אור דנון

12 ימים לפני גמר "הישרדות", אי אפשר לשכוח את היריבות הגדולה בין כדורסלן העבר לליטל סמדג'ה, שהגיעה אף לטונים צורמים. כעת השניים נראו קרובים וחברותיים בצילומים לקמפיין חדש של "הולמס פלייס". צפו

(גודל טקסט)

הישורת האחרונה בריאליטי הכי מעניין על מסך הטלוויזיה שלנו, "הישרדות VIP" מגיעה אלינו בצעדי ענק, ועוד לפני שאסי בוזגלו הבטיח אמש (שני) את מקומו ברביעייה האחרונה אחרי שזכה בשרשרת החסינות במשימה הכי גמישה שהייתה, לא תאמינו איזה שורדים עשו סולחה בחיים האמיתיים.

12 יום לפני הגמר הגדול, אף אחד לא יכול לשכוח את האויבים הגדולים משבט קפרה, האקסית של ראובן עובד וזוכת "היפה והחנון", ליטל סמדג'ה, שלא הסתדרה לאורך כל העונה עם כדורסלן העבר, עידו קוז'יקרו.
כזכור, השניים התפוצצו אחד על השנייה יותר מפעם אחת, ובאחד ממרגעי השיא בו זרקו באוויר האשמות וקללות עד לרגע בו קוז'י אמר: "יש פה מישהי ממורמרת". סמדג'ה מיד ענתה לו וירתה: "אשתך ממורמרת". מסך שחור ירד והענק עם הלב הרחב לא יכל לשמוע שליטל אומרת משהו על אשתו והחזיר לה: "שאני לא אספר לכולם מה עשית פה עם ישראל וסמיון". מאותו הרגע, קללות והאשמות בין השניים הגיעו עד לרמה שליטל החלה לבכות וקוז'יקרו הבין שהם חצו את הגבול והפיצוץ ביניהם הרחיק לכת.

לאחר הריב הגדול השורדים "סגרו חשבון" מחוץ לריאליטי אך לא נראו קרובים ושמרו על דיסטנס מסוים עד אתמול, אז ראינו את קוז'יקרו מנשק את יריבתו לשעבר. השניים השתתפו אתמול בצילומים לקמפיין חדש לרשת "הולמס פלייס", חלקו את סט הצילומים והפגינו חברות קרובה למדיי. ליטל שיתפה סטורי בו הכדורסלן מדביק לה נשיקה לאחר שזו קראה לו "חבר שלי, חיים שלי", והוא אפילו הקדיש לה פוסט עם תמונה משותפת וכתב: "היפה והחנון מודל 2020, אם עשינו שלום עם דובאי, לא נחבק את ליטלוש? אני מת עליה והיא שרופה עליי". סוף טוב, הכל טוב.

עידו קוז'יקרו וליטל סמדג'ה | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי