נטע אלחמיסטר חשפה: ההסכם הסודי שלה ושל רמי גרשון

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר
רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | רון קדמי

הדוגמנית קיבלה גישה לחשבון האינסטגרם של בלם מכבי חיפה. לירון שרון עם הפרטים מנתניה

(גודל טקסט)

את היום האחרון של החופש הגדול בילה הזוג הנוצץ של עולם הכדורגל, הדוגמנית נטע אלחמיסטר ושחקנה של מכבי חיפה, רמי גרשון, בחוף הים הנתנייתי הנמצא למרגלות הפרויקט היוקרתי בעיר ימים בו הם גרים. לא שהם צריכים סיבה מיוחדת, אבל השניים עדיין ללא ילדים ויכולים להרשות לעצמם זמן איכות בכל רגע שרק יחפצו. אתמול (שני) הזוג הפוטוגני ערך סשן צילומים רומנטי אל מול השקיעה.

מיד לאחר מכן, נטע, שמחזיקה ב-1.7 מיליון (!) עוקבים, פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם של הכדורגלן שלה שם היא חשפה את ההסכם החדש בינה ובין החצי השני שלה אל מול כמעט 50 אלף העוקבים שלו. "לכל מי שלא הבין ותהה מה קרה לרמי היום שהוא החליט להעלות כל כך הרבה סטורים וכל כך הרבה תמונות, אז זאת התשובה למי שאחראית לזה! נכון רמי?", שאלה הדוגמנית היפה את בעלה הלא מרוכז ששכב לתומו על הספה, גולל במכשיר הנייד שלו ושאל אותה חזרה על מה היא מדברת.

גברת אלחמיסטר/גרשון התכוונה לתנועה הלא שגרתית בחשבון של הבועט שלה, שבדרך כלל לא נוהג לשתף יותר מידי מחייו האישיים, בטח שלא פוסטים הכוללים תמונות רבות כפי שעשה אתמול. נטע השיבה וחשפה: "עדכנתי את כולם שמהיום יש לי גישה לחשבון שלך". הכדורגלן שאל את אשתו את מי היא עדכנה והיא השיבה וצחקה: "את העוקבים שלך". אז עכשיו כשיש לנטע גישה לאינסטרם של רמי, אנחנו כנראה נהנה משלל תמונות וסרטונים גם מהצד שלו בזכות ההסכם החדש הזה, בו מלכת האינסטגרם מנהלת את העניינים. סידור נהדר, אם אתם שואלים אותנו.

View this post on Instagram

Welcome September🌤

A post shared by Rami Gershon (@ramigershon5) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי