הלך רחוק? התחדש בקעקוע של כוכב הישרדות על גופו

הישרדות VIP
הישרדות VIP | אור דנון

נועם מדינה בן ה-17 חרט לנצח את דמותו של ישראל אוגלבו וספג ביקורות. "אנשים יכולים להגיד, להגיב ולהתערב רק כדי להרגיש טוב עם עצמם. בתכלס, הם לא יהיו איתך בהתמודדויות שלך", כתב לו השורד

(גודל טקסט)

כל אחד ואחת מאיתנו ודאי חווה תקופה של הערצה בשלב כזה או אחר בחייו, אבל נכון לשנת 2020, לא מעט מעריצים לוקחים את האהבה שלהם לכוכבים ומחליטים להנציח אותה. תשאלו את המעריץ שהלך הכי רחוק, נועם מדינה בן ה-17 מדימונה, שקעקע את הדמות לחיקוי שלו, ישראל אוגלבו, על רגלו לנצח.

נועם מעריץ את אוגלבו עוד מתקופת האח הגדול והחליט להיות מאוד יצירתי עם האהבה שלו לשורד הדומיננטי. ישראל התרגש מהמחווה וביקש מהעוקבים "להרים לו".רגע לפני שנגלה מי ינצח בדו קרב ויזזכה לחזור למשחק, ישראל או המודח הטרי בני ברוכים, זוכה האח הגדול מזכיר לנו מדוע ההערצה אליו מגיעה לכדי טירוף.

"אחי, שרק תצליח בחיים ותעשה מה שטוב לך, אנשים יכולים להגיד ולהגיב ולהתערב רק כדי להרגיש טוב עם עצמם. בתכלס, הם לא יהיו איתך בהתמודדויות שלך. שם זה רק אתה ואלוהים", כתב ועודד אוגלבו את נועם, המעריץ הצעיר שקיבל לא מעט תגובות ביקורתיות על כך שיתחרט על הקעקוע הזה בעתיד.

מי שאחראית על היצירה המפוארת היא המקעקעת הדר רייזל, שכתבה: "אני נתקלת בתופעה מעניינת בסצנת הקעקועים. אם בתור ילדה הייתי תולה פוסטרים של הכוכבים שאהבתי כאקט של הערצה, כיום יותר ויותר אנשים מבקשים לחתום על גופם לנצח כאות הערכה את האיידול שלהם ולהנציח את אהבתם לכוכב באמצעות קעקוע. ואני עוד חששתי שהפוסטרים ישאירו סימן על הקיר". בואו נגיד שישראל, בתור חובב קעקועים בעצמו, מאד אהב את העבודה.

ישראל אוגלבו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי