אסי בוזגלו חושף לראשונה: מה גרם לפרידה מעדי?

אסי בוזגלו | אלבום פרטי

כדורגלן העבר התארח בתכנית הרדיו של TMI ודיבר על המהפך בחייו, המשברים שעבר עם אשתו ואיך הוא מתמודד עם ההצלחה של "הישרדות". צפו

(גודל טקסט)

השורד הבולט וכדורגלן העבר, אסי בוזגלו, התארח אמש (שלישי) בתכנית הרדיו החדשה של TMI וחשף איזה הצעות הוא מקבל ואיך אשתו עדי בוזגלו מגיבה אליהן, האם מאור בוזגלו מקנא בהצלחה שלו והאם לא מתחרט שלא השתייך מראש לברית של עידן חביב וירדן ג'רבי.

איפה אסי בוזגלו היה עד היום? פשוט התפוצצת בהישרדות?
"הצגתי צד שהיה טבוע בי, אבל הוא פשוט לא היה מסוקר כלפי חוץ, אם תשאל את כל השחקנים ששיחקו איתי בקבוצות, כולם יגידו לך שהייתי מאוד דומיננטי בחדר ההלבשה והכי ווינר שיש, זה אני. זה פשוט יצא בהישרדות כלפי חוץ, לא הייתי מסוקר כל כך בבוזגלוס. כמו שראו אותי בהישרדות, זה מי שאני".

אתה מצטער שהצטרפת לשבט של אלה וישראל?
"אני לא מצטער. אני אדם של אנשים, אני נותן צ'אנס לכולם לא משנה מי הבנאדם. מנסה להכיר את כולם ולא שופט, במשחק שלי הברית נוצרה שם. בסופו של דבר הם הברית שלי, לפחות במשחק, לומר שאני מצטער, אז ממש לא". 

איך המשפחה מגיבה לכל ההד התקשורתי? 
"זה מטורף, זה כמו אש בשדה קוצים, אני מקבל המון פידבקים, אשתי מתמודדת בצורה יוצאת דופן היא מפרגנת, מלאת אהבה, המשפחה תומכת אוהבת, אני מודע לזה, שזה תהילה והיא תחלוף אבל הבטחתי לעצמי שאני אחבק את זה. אני פה כדי להתפתח ולא חושש מהיום שאחרי, אני כולי צפייה ליום שאחרי".

אני בטוחה שהרבה נשים כתבו לך שהן רצו גבר כמוך, הכל היה אמיתי בהישרדות?
"אין יותר אמיתי מזה, הכל אמיתי, כל הנפילות בפה בלשון, הכל אמיתי, הכל קורה. אני מקבל הרבה הצעות".

הצעה מגונה?
"אני מקבל תמונות. וגם "תמונות תמונות", ואז אני אני מריץ 'דחקות' עם אשתי. מה את אומרת? ללכת. אשתי לא שולטת לי בטלפון. דווקא אחרי כל המשברים שעברנו, עושים אותנו הרבה יותר חזקים".

מה המשברים שעברתם?
"היו לנו שתי פרידות קשות. עזבתי את הבית פיזית, הלכתי לגור בראשל"צ, בקטע כלכלי, כי לא שילמו לי בזמן שהייתי בכדורגל. לא הייתי יכול לעסוק במשהו אחר, כי אני מתעסק רק בכדורגל, אבל שמח שלא נשברתי, כי בסופו של דבר הגיע "הבוזגלוס" ו"הישרדות"". 

מאור מקנא בך, היום אסי בוזגלו הוא מספר 1 בבית?
"כל זמן שמאור היה מספר 1, הייתי הראשון לדחוף אותו. אני בטוח שזה הדדי, הפרגון בין האחים הוא מדהים. כשמאור יפרוש, נרצה לי שאלמוג יהיה מספר 1. עם יד על הלב, אני בטוח שגם מאור מפרגן לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי