גדי וילצ'רסקי חתם בקבוצת כדורגל: "מכוונים לליגת האלופות"

גדי וילצ'רסקי | אביב שילה

הסטנדאפיסט הפך לכרוז מכבי "ספרטק" רמת גן מליגה ג', במסגרת הסכם חסות ראשון מסוגו בעולם, בין המועדון לחברת "המחתרת", רשת בלעדית להפצת קנאביס. וילצ'רסקי: "נעלה ליגה בכל עונה"

(גודל טקסט)

מכבי "ספרטק" רמת גן עדיין רחוקה מאוד מצמרת הכדורגל הישראלי, אבל היום (רביעי) הקבוצה מליגה ג' עשתה היסטוריה: היא הפכה לראשונה בעולם שחותמת על הסכם חסות עם חברת צמחי מרפא. במסגרת החסות הצטרף למכבי ר"ג גם כרוז חדש ומדובר בלא אחר מהסטנדאפיסט גדי וילצ'רסקי. בנוסף, עוצבו מחדש מדי הקבוצה והסמל שלה, הובטחו פרמיות עבור כל ניצחון או תיקו ואף נקבע משחק ראווה מול קבוצת הפאר הרוסית, ספרטק מוסקבה.

המועדון הוקם לפני שש שנים על ידי אלכס בסקין, יליד ברית המועצות שחלם להקים מועדון כדורגל בישראל שיישא את המילים מכבי וספרטק יחדיו, כהומאז' לקבוצה ממוסקבה. גדי וילצ'רסקי סיפר בהצגת המדים החדשים כי במועדון הוחלט לעשות קפיצת מדרגה: "לפי התכנית האסטרטגית, אנחנו נעלה ליגה בכל עונה, כאשר בעוד 10 שנים אנחנו מכוונים לשחק בליגת האלופות".

מי שתעניק לקבוצה חסות היא חברת "המחתרת", קבוצה מצומצמת של מגדלי קנאביס ואנשי לוגיסטיקה והפצה, המנהלים רשת בלעדית של הפצת קנאביס דרך פלטפורמה משולבת הפועלת באינטרנט ובאפליקציות וואטסאפ וטלגרם.

גדי וילצ'רסקי | אביב שילה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי