זהירות, לוהט: התמונות שמצאה קורל סימנוביץ' בטלפון של נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אור גפן

אחרי כחצי שנה שלא הייתה בארץ, אשתו של סרג'י רוברטו התאחדה עם אשתו של רמי גרשון ובר זומר. לירון שרון עם הפרטים מהמפגש הרותח

(גודל טקסט)

שלישיית הדוגמניות אשר מיוצגות על ידי שי אביטל התאחדה אתמול (רביעי) לראשונה מאז התפרצות נגיף הקורונה וגרמה למפלס היופי בארץ הקודש לעלות פלאים. זה מה שקורה ביום כיף הכולל את נטע אלחמיסטר, בר זומר וקורל סימנוביץ', שסוף סוף נחתה בישראל אחרי למעלה מחצי שנה שלא ביקרה כאן בעקבות המגיפה העולמית והתגעגעה בטירוף כפי שסיפרה לחברותיה באיחוד המרגש.

השלישייה הפוטוגנית בילתה את אחר הצהריים במגדלי היוקרה בעיר ימים שם מתגוררת אלחמיסטר עם רמי גרשון ממכבי חיפה – ובואו נאמר שהיה מעניין עד מאוד. בין סלפי לסלפי, השגרירה שלנו בברצלונה השתלטה על הנייד של חברתה, מטאורית האינסטגרם, וחשפה שהיא גנבה לנטע את הטלפון ומצאה שם דברים מעניינים: "אתם לא מאמינים מה אני מצאתי בטלפון הזה. הא בר?", אמרה קורל לזומר שישבה לצידה ועודדה אותה לספר ל-1.7 מיליון העוקבים של חברתן מה היא מצאה. "אני לא יכולה לספר להם, אבל איזה תמונות וואי וואי וואי", התגרתה קורל בעוקבים ועוררה את הסקרנות של קהל ענק העוקב אחרי מלכת בגדי הים של ישראל.

"איזה תמונות! וואי, וואי, וואי"

אשתו של סרג'י רוברטו העדיפה לשמור על עמימות, אך לאחר מכן צילמה מתוך הארון של חברתה הטובה ושיתפה כי היא ובר עשו לנטע "פשיטה" על הארון ו"גנבו" לה שלל בגדי ים של המותג שלה, 'בננהוט'. כמובן שהשלישייה בחרה ביקיני משותף בצבעים שונים, ירדה לבריכה ועשתה את מה שהיא יודעת הכי טוב ביחד. בר, נטע וקורל בתמונה משותפת שכבר הספיקה לשבור את האינסטגרם ולהציג את האיחוד של שלוש מהדוגמניות הכי עסוקות ונעקבות במדינת ישראל. גם לכם כואב מרוב יופי?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי