ערן זהבי ויוסי בניון יוצאים להגנת שלום מיכאלשווילי

ערן זהבי
ערן זהבי | לירון מולדובן

הטרלת ענק ברשת: חנוך דאום צחק על פציעה ביזארית של הקומיקאי במהלך משחק טניס ביניהם, ולאחר מכן השניים החלו בסשן "השפלות אינסטגרם" קורע וגייסו את הכוכבים הגדולים. כך יוצרים הומור משובח

(גודל טקסט)

לא בכל יום אנחנו זוכים להיות עדים לטורניר ספורטיבי שגורר אחריו כל כך הרבה תגובות ועקיצות מצחיקות שלעיתים אפילו חסרות לנו בעולם הספורט. תשאלו את חובב הכדורגל המושבע, הקומיקאי והשחקן שלום מיכאלשווילי, שוודאי לא תיאר לעצמו מה יוליד טורניר טניס בינו לבין האיש והמילים, הסופר והעיתונאי חנוך דאום. אחרי משחק הטניס בו שלום החמיץ סרב פשוט ופגע ברשת בצורה מביכה, דאום כמו שאנחנו מכירים אותו, חגג על האירוע והחל בסשן "השפלות אינסטגרם", אותו השניים לקחו כמובן ברוח טובה ובצחוק.

דאום גייס את שר התרבות והספורט, חילי טרופר, שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט וכוכב הטניס בעבר עמוס מנסדורף ש"יעודדו" את שלום לאחר ההחטאה המשפילה שלו. השלושה שלחו סרטונים קורעים בהם קראו לו לקחת את עצמו בידיים ולהשתפר. הפרשה הגיעה עד לחדשות 12, שם שלום שלח תגובה ענקית ולא נשאר חייב: "שתדע כל אם ששלחה את הילדים שלה לכיתה א' שהבן שלה משחק יותר טוב מחנוך".

התגובה של שלום מיכאלשווילי לחדשות 12 |

עוד לפני משחק הגומלין בין השניים שעתיד לקרות בקרוב, מיכאלשווילי פרסם היום (חמישי) סרטון בו דאום משחק כדורגל בחוף הים עם חברים ונופל בגמלוניות על החול. כמו חברו החריף, גם הוא גייס לא מעט אושיות ספורט שיצאו להגיד את דעתם על הנפילה המביכה של הסופר, ביניהם ערן זהבי, יוסי בניון ואריק זאבי. זהבי מסר לחנוך דאום בווידאו את מה שחשב עליו: "חנוך מה זה הבושות האלה עם כדור? עדיף תישאר בספרים ותמשיך לכתוב ספרים. תעשה דברים שאתה טוב בהם, עזוב את הכדור!".

על זה השיב דאום: "אגב ערן, כשאתה הוצאת ספר, אז חשבתי גם אני לבעוט בכדור". חנוך, אנחנו מבקשים ממך, זהבי לא כתב את הספר "סיפורו של ווינר" עליו, אז עם כל הכבוד – תדייק. אחרי זהבי גם יוסי בניון שלח מסר מאד ברור התומך בשלום ומעביר ביקורת על דאום, כשהצטרף לחגיגה ואמר: "חנוך היקר, ראיתי את הביצועים שלך עם הכדור. אני חושב שעדיף לכולנו והאמת גם לך, להתעסק בספרים ובמה שאתה מבין". דאום הגיב על הסטורי: "אבל למה לא לשלב ביניהם?". גם אנדי רם שלח לו הודעה קולית מלווה בצחוק שהוא גאון ומעולם עדיין לא ראה בעצמו נפילה בסדר גודל כזה.

הסיבה לכך שמיכאלשווילי גייס לצידו את כל ספורטאי הצמרת שלקחו את "הצד" שלו בהטרלת הרשת הזו שמשגעת את אלפי העוקבים כבר מספר ימים, נובעת מסלפי עם חבורה על האף ששלח שלום לחנוך וכתב כי הוא חושב שייתכן ושבר לעצמו את האף. דאום פנה ללא אחר מדודי סלע, בכיר טניסאי ישראל, ושאל אותו האם הוא מכיר פציעה כזו כמו ששלום מתאר – שאדם חובט לעצמו באף בגלל סרב מסובב. סלע השיב: "האמת? 30 שנה אני בטניס, מודה שלא נתקלתי בדבר כזה". נמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות ואם בא לכם להיקרע מצחוק, פשוט תיכנסו לסטורי של שלום או של חנוך שיודעים לקחת את החיים בקלילות וליצור הומור משובח בזכות טורניר ספורטיבי.

ממשיכים להצחיק אותנו והפעם גם דודי סלע הצטרף לחגיגה | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי