האקסית של כריסטיאנו רונאלדו משגעת את הרשת

אירינה שייק
אירינה שייק | Gotham/GC Images

דוגמנית העל אירינה שייק, שלעולמים תיזכר כאקסית המיתולוגית של CR7, שוב חזק בכותרות והפעם מכיוון ש"הסתובבה ברחובות ניו יורק בתחתונים"

(גודל טקסט)

בזמן שבת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, הדוגמנית הספרדייה ג'ורג'ינה רודריגס מטריפה את התקשורת בפסטיבל הסרטים בוונציה אליו היא טסה במטוס הפרטי של הפנומן שלה, האקסית המיתולוגית שלו, אירינה שייק שוב דואגת להיות חזק בכותרות.

עד שדוגמנית העל הרוסייה תמצא את האחד שלה, כעת כשהיא בסטטוס "רווקה", מדורי הרכילות בכל העולם פשוט לא מצליחים להרפות ממנה ועוקבים אחרי כל צעד שלה, בעיקר אם הוא קשור בגזרה המושלמת שלה. שייק בת ה-34 דפקה הופעה בלתי נשכחת בעת שהיא מתהלכת לה ברחובות ניו יורק, כשהיא לובשת לא הרבה מעבר לסווטשירט גדול שחור. דוגמנית העל הסתפקה בחולצה הגדולה ומתחתיה לבשה מכנסון קטנטן בצבע שחור – וכשהרימה את החולצה לרגע, אפשר היה לחשוב שהיא יצאה לרחוב בתחתונים.

הכותרות בצהובונים חגגו על "אירינה שייק בתחתונים" ואנחנו חושבים שפשוט מדובר בטרנד חדש בביצה אליו כבר התמכרו שלל כוכבות, כמו קים קרדשיאן, קייטי פרי ואפילו ליידי גאגא שאף פעם לא מאכזבת ולובשת אאוטפיטים משוגעים.

בזמן שהיא מתהלכת לה בתחתונים ברחוב, רק נזכיר לכם כי מדובר באחת הדוגמניות, דגש על הלבשה תחתונה, הכי מבוקשות בעולם. שייק עובדת כמו מכונה גם בתקופת הקורונה ועם כמעט 14 מיליון עוקבים היא נחשבת לאחת העסוקות בתחום והאהובות בארה"ב בזכות מערכת היחסים עם השחקן ההוליוודי בראדלי קופר, אביה של ביתה בת ה-4 ממנו נפרדה זמן קצר לאחר יציאת הסרט "כוכב נולד" – השמועות אומרות כי זה ניהל רומן עם ליידי גאגא. מתי נשכה לראות איתה שוב בזוגיות? יש לנו הרגשה שממש בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי