זוהר שומע? "בבאר שבע מאוד אוהבים את אסי בוזגלו"

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור גפן

מועצת שבט סוערת ב"הישרדות VIP" עם מודחי טרום האיחוד הזכירה את היחסים המתוחים בין הכדורגלן לשחקן. אחרי שהעיר ב"ש כיכבה בפרק, כעת מגיעה תגובת התושבים

(גודל טקסט)

בסוף השבוע זה קורה: הגמר הגדול של "הישרדות VIP" ייצא לדרך בשבת ואליו יגיעו ארבעה מתוך חמשת השורדים האחרונים – אסי בוזגלו, ירדן ג'רבי, עידן חביב, ישראל אוגלבו ואלינה לוי, כשבמהלך השבוע נדע מי האחרון שיאבד את מקומו בגמר הגדול.

אנחנו במדור כבר מזמן הימרנו שהכדורגלן השורד יגיע לגמר ושיש לו גם סיכוי מצוין לשלשל את המזומנים לכיסו, אבל יש כאלו שפחות העריכו את האסטרטגיות והמהלכים של השייח' בוזגלו העונה. אחד מהם הוא השחקן זוהר שטראוס, אשר הודח עוד בתחילת המשחק כתוצאה ממהלך שהניע השייח'.

אתמול (שבת), בפרק המיוחד בו השורדים התעמתו עם המודחים עוד לפני שלב האיחוד, האנרגיות בין שטראוס לבוזגלו הזכירו לנו את הימים הראשונים בשבט אנטינג אנטינג, אז בוזגלו הבין שעליו להדיח את שטראוס וכך היה. נראה שהשחקן נשאר מאוד טעון על בוזגלו ובין השאר אמר לו שלדעתו היה צריך "לשמור" עליו ושההדחה שלו הייתה מוקדמת מדי ולא חכמה.

לאחר מכן, שטראוס הטיח בבוזגלו האשמות ואמר לו מספר פעמים "אצלנו בבאר שבע לא היו מתנהגים ככה, בבאר שבע לא היו אוהבים את המהלך שלך", כך שבהחלט אפשר היה לחתוך את המתח שנוצר בין השניים בסכין.

העונה כבר נחשפנו לחילופי דברים בין בוזגלו לשטראוס ברשת, אבל הפעם השניים העדיפו לשמור על שתיקה. בניגוד לשניים, מעריציו של בוזגלו ממש לא שתקו והבהירו עד כמה הם לא אהבו את הדברים שהטיח בו שטראוס.

אסי שיתף שלל סטוריס של העוקבים שאמרו את אשר ליבם: "זוהר בכיס הקטן שלך אסי יא מלך", "אסי ייבש לזוהר את הצורה… הודח כמו כלב וחזר כמו כלב!" והשיא היה כאשר המסר מבאר שבע לא איחר להגיע מאחת העוקבות של בוזגלו שכתבה "אצלנו בבאר שבע מאוד אוהבים את אסי. מבאר שבעית גאה". לעיר הדרומית יש דווקא היסטוריה טובה עם משפחת בוזגלו, לידיעתו של הקורא זוהר שטראוס.

הפוסטים ששיתף אסי בוזגלו על זוהר שטראוס
הפוסטים ששיתף אסי בוזגלו על זוהר שטראוס | אינסטגרם, צילום מסך
הפוסטים ששיתף אסי בוזגלו על זוהר שטראוס
הפוסטים ששיתף אסי בוזגלו על זוהר שטראוס | אינסטגרם, צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי