לא עושה חשבון: הבת של אסי בוזגלו חושפת פרטים אישיים

משפחת בוזגלו | אימסטרם

אייר השיבה לשאלות הגולשים בעמוד האינסטגרם והוכיחה שהיא בוגרת לגילה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

לא רק אבא אסי בוזגלו על הגל מאז עלייתה של "הישרדות VIP", שנמצאת בישורת האחרונה שלה, אלא גם כל משפחתו של הכדורגלן בדימוס, בדגש על בתו בת ה-13, אייר בוזגלו. מספר העוקבים של תלמידת חטיבת הביניים עולה בקצב מסחרר בדומה לאביה, והיא אפילו חשפה כי כמעט 60 אלף איש צופים לה בסטורי מידי יום. לאור הביקוש, אייר החליטה לענות על שאלות העוקבים וחשפה מספר פרטים שלא ידענו עליה.

ראשית, נשאלה תלמידת כיתה ח' על היחס שלה לערבים וממש לא היססה לענות: "יש לי את אותה התנהגות כמו לכולם. אנחנו לא שונים, כולנו בני אדם. אני מכבדת כל בן אדם באשר הוא. גזע, מין, דת, לא פקטור לכלום מבחינתי", השיבה בביטחון מלא. חוץ משאלות פוליטיות, את אלפי העוקבים שלה עניין לדעת קצת יותר על הקשר עם אבא אסי ואמא עדי, והיא שיתפה: "יש לי ביטחון לבוא ולספר להורים שלי הכל. אני הבת שלהם, ויודעת שהם יקבלו אותי בכל מצב ותמיד טוב לשמוע את הדעה שלהם.

"לפעמים אני נורא אמוציונלית ומגיבה מרגש. הם רואים הכל ממבט על, מזווית אחרת, ומנסים להראות לי את המקרה מצד אחר", הוסיפה אייר. כזכור הטאלנטית הצעירה לבית משפחת בוזגלו חתומה בסוכנות "ספוט" ככה שגם כשהריאליטי בכיכובו של אביה תרד מהמסך, תהיו בטוחים שיש עוד כמה שפנים בכובע של אייר שהיא מכינה לנו בדרך להיות כוכבת רשת ולתפוס את אור הזרקורים בעצמה.

View this post on Instagram

Busy doing nothing😝

A post shared by EB- אייר בוזגלו (@eyar_buzaglo) on

View this post on Instagram

#summervibes

A post shared by EB- אייר בוזגלו (@eyar_buzaglo) on

View this post on Instagram

🌞

A post shared by EB- אייר בוזגלו (@eyar_buzaglo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי