נטע אלחמיסטר: "אני ורמי חולמים ורוצים ילדים אבל…"

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון | Instagram

כוכבת האינסטגרם ואשתו של בלם מכבי חיפה שיתפה בתכנית הרדיו של לירון וייצמן ונלי תגר על כוונותיה: "רוצים מאוד, אך לא לחוצים על זה. כרגע רוצה להתמקד בקריירה שלי, למרות שזה לא דבר שיעצור אותה"

(גודל טקסט)

לאישה הכי יפה באינסטגרם שלכם, נטע אלחמיסטר, יש כל כך הרבה טייטלים שכבר הספקנו לספור: הדוגמנית, אשת העסקים הצעירה ואשתו של הכדורגלן רמי גרשון, מלכת בגדי הים, הפרזנטורית, שופטת בתוכנית ריאליטי, שחקנית – כמה דברים היא כבר הספיקה בסך הכל בחמש שנות קריירה?

המטאורית מראשון לציון התראיינה היום (שני) לתכנית הרדיו של לירון וייצמן ונלי תגר, פתחה את הלב, שיתפה בפרט שהכי מעניין מדינה שלמה בנוגע לזוגיות שלה ושל הבועט שלה, והזכירה למדור מדוע כולם לא יכולים שלא להתאהב בה.

איך השפיעה עלייך חצי שנה האחרונה של הקורונה? "השפיעה מאוד. קודם כל אני נמצאת מלא בבית אחרי שבשנים האחרונות הייתי יותר בחו"ל מאשר בבית. זה שינה לי את כל ההסתכלות, הכל היה מובן מאליו עכשיו דברים נראים אחרת".

View this post on Instagram

His&Hers @errocafashion 😎

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

"אני הרבה יותר מתמקדת היום בארץ ובעסקים שאני מובילה פה, אני הרבה יותר נוכחת ומעורבת. אני גם חושבת על דברים שאם לא הקורונה אולי לא הייתי חושבת עליהם, כמו למשל להשקיע בעולם העסקים. יש דברים שאני לא יכולה לספר אבל אני מתכוונת לעוד עסקים חוץ מבננהוט".

כמה שעות ביום את משקיעה במראה החיצוני שלך? "אני מאוד אוהבת להשקיע בעצמי מילדות האמת, זה לא קשור לרגע שהתפרסמתי. תמיד אהבתי להתאפר, תמיד הייתי מודעת, תמיד אנשים אמרו לי שאני אהיה ספרית ומאפרת כי זה עולם שדיבר אליי. היום אני עושה המון כושר ותזונה. אורח החיים שלי בריא מאד אני מקפידה לשמור ולהיות יציבה מאוד".

שאלה אחת מהעוקבים שחזרה על עצמה בלי סוף היא – את רוצה לנחש? "מה שכל הזמן שואלים אותי זה מה עם ילדים. אני אענה על זה כי בסופו של דבר זה משהו שכן אני ורמי מדברים עליו, אנחנו חולמים ורוצים ויודעים שזה יקרה אבל שנינו לא לחוצים".

View this post on Instagram

💙

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

"גם רמי כרגע לא לחוץ על זה, ואני מרגישה בקריירה שלי שאני עדיין רוצה קצת יותר להתמקד בה למרות שאין לי ספק שאם איך שאני רואה מהצד, זה לא דבר שעוצר את הקריירה ואפילו להפך. אבל עוד קצת אנחנו בכיוון ואנחנו מדברים על זה. כרגע טוב לי לראות מהצד ולהסיק מסקנות לבד".

את משקיעה לא מעט שעות ביום באינסטגרם, את נהנית מהעבודה הזו? "אם לא הייתי נהנית, לא הייתי עושה את זה ולא הייתי מגיעה למקום שהיום אני נמצאת בו. זה הכלי שהביא אותי למקום הזה. אין ספק שככל שהזמן עובר ויש גם סטורי, וטיק טוק ועוד דברים גם לי זה קצת יותר קשה, אבל כל דבר אני לומדת ואני רוצה להיות שם".

"יש פעמים שאני אומרת 'הרבה זמן לא העליתי משהו ואני צריכה להעלות' אבל לרוב זה בא לי באופן טבעי ובכיף שלי, וגם לאט לאט אני נפתחת יותר באינסטגרם ומעלה יותר דברים אישיים. העוקבים באמת מעריכים את זה והם חלק מההצלחה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי