ירדן ג'רבי חשפה: זו הסיבה שאני לא בזוגיות

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום: יוני אריאלי

השורדת האהובה גילתה לצופית גרנט: "עדיין לא הכרתי מישהו שיעניין אותי". התכנית המלאה: הערב

(גודל טקסט)

מחודש מאי האחרון, אז עלתה "הישרדות VIP" למסך הטלוויזיה, אין מי שלא התעניין בחיי האהבה של המדליסטית האולימפית, השורדת ירדן ג'רבי. כמה פעמים כבר היינו בטוחים שהיא ובן הברית שלה, הזמר עידן חביב, הולכים לפרוץ אל העולם ולספר לנו שהם בזוגיות? השניים, לצער כולם, כבר חשפו כי הם רק חברים ממש טובים וכי אין ביניהם כל קשר רומנטי. ובכל זאת, ולמרות האכזבה הגדולה בקרב המעריצים, ירדן עדיין רווקה וכך גם חביב.

רגע לפני שהם יקוו לשבת זה לצד זו על הספסל בגמר הגדול, הערב (שלישי) תגיע ג'רבי להתארח בתכנית 'בקרוב' עם צופית גרנט, שם היא צפויה לפתוח את כל מה שיש לה לומר על זוגיות ואהבה. "מבחינתך להתאהב זה במקום הראשון, מבחינתי זה היה הספורט. אבל אנחנו מדברות על עכשיו, אז שלוש שנים עדיין לא יצא שהתאהבתי, פשוט לא יצא לי. לא הכרתי עדיין מישהו שיעניין אותי", אמרה ג'רבי לאשתו לשעבר של אברם גרנט בטיזר ששחררו בישראל בידור לקראת הראיון.

בערב תחשוף ירדן בדיוק מה לדעתה הסיבה לכך שהיא איננה בזוגיות בשנים האחרונות. המדור כבר מחכה לעדכן אתכם על האהבה בחייה של השורדת המהממת שאולי גם תקטוף עוד טייטל לרזומה העשיר שלה ותזכה בתואר "השורדת האחרונה" בגמר שייערך בשבת ובראשון.

עידן חביב, ירדן ג'רבי
עידן חביב, ירדן ג'רבי | אור דנון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי