האם שומרים חזק בהפקת הישרדות על אסי בוזגלו?

אסי בוזגלו | אלבום פרטי

השייח' נפסל ראשון במשימת החסינות האחרונה ולא מחכה לו קול בכד ההצבעות. בנוסף, השתתף במשימת הפרס למרות שהגיע אחרון בדירוג החברתי. הייתכן שההפקה התערבה?

(גודל טקסט)

חמישה שורדים יחכו לנו בגמר הישרדות VIP בשבת הקרובה: עידן חביב, ירדן ג'רבי, אסי בוזגלו, אלינה לוי וישראל אוגלבו. בפרק הראשון מתוך שניים בסדרת הגמר, תתקיים ראשית ההדחה שעוד נעשתה על האי ואז נגלה מי יהיו הארבעה האחרונים שיתמודדו על המיליון. אחרי הפרק ששודר אתמול (שלישי) שוב עלו תהיות האם פעם נוספת הפקת התכנית מתערבת לטובת מתמודד במשחק, ושוב, כמובן שמדובר בשייח' אסי בוזגלו.

אסי נפסל אמש ראשון במשימת החסינות האחרונה במשחק, בה זכה עידן חביב. מדוע לא מחכה לו קול בכד ההצבעות כפי שהיה נהוג לאורך כל העונה? איך ייתכן שההפקה "פסחה" על הקול שלו בכד, הרי שכך היינו רגילים לאחר כל משימת חסינות? בנוסף, בבלוג ההישרדות הכי חזק באינסטגרם, "בטטת כורסה", הסבו את תשומת ליבנו לפרט נוסף המצביע על כך שהפקת התכנית עושה כל שהיא יכולה על מנת לשמור על הכדורגלן השורד. בוזגלו נבחר אחרון בדירוג החברתי האחרון שלא שודר אם שמתם לב, אך היה ניתן להבחין בדירוג השורדים על פי שרשראות המספרים התלויות על צווארם. למרות הדירוג, אסי השתתף במשימת הפרס. איך ייתכן?

כך או כך, המדור שמח שבוזגלו יישב על ספסל הגמר, וכך גם החצי השני שלו – אשתו, עדי בוזגלו, שכתבה לו בהתרגשות בסיום הפרק: "מלך המשחק. הוכחת מה זה להיות אדם, לשחק מושלם וללכת בדרך הישר. כמה אושר אתה מסב לי, גאה בך על הדרך המדהימה. אפס טעויות, חכם ואסטרטג עם מלא לב ורגש! אתה הכי ראוי שיש, ללא ספק השורד הכי טוב", ריגשה עדי את מאות אלפי העוקבים שלה. מקווים שאתם מוכנים לרגע השיא של העונה הכי מדוברת שהייתה, ותתחילו להמר, מי יהיה השורד האחרון?

שומרים בהפקה על אסי בוזגלו? מה דעתכם? | אינסטגרם
עדי בוזגלו מרגשת: "שיחקת מושלם" | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי