ברשת חשפו את האמת על עידן וירדן: "אין סיכוי שהם רק ידידים"

עידן חביב, ירדן ג'רבי | אור דנון

הפלירטוטים, החיוכים של השורדים והסכמתם פה אחד על "הכימיה הברורה" - העוקבים של המדליסטית האולימפית נחרצים בדעתם. לא ברור מה יותר מעניין, מי יזכה במיליון או האם השניים יחשפו מערכת יחסים

(גודל טקסט)

אתמול (שלישי) סיפרנו לכם על הראיון החושפני בו השורדת ירדן ג'רבי פתחה את הלב וניהלה עם צופית גרנט שיחה כנה על חיי האהבה שלה ומדוע היא עדיין לא התאהבה. המדליסטית האולימפית סיפרה כי היא "עדיין לא התאהבה במישהו שיוציא אותה מהכלים" וכי "התאהבות היא לא במקום הראשון. אני קודם כל צריכה לשרוד בעצמי. כשפורשים מג'ודו זה לא כמו כדורגל, אין כסף". אבל אחרי הפרק האחרון לפני הגמר בו צפינו אתמול, השורדים פשוט לא מוכנים להניח לסיכוי של ירדן ועידן חביב להיות יחד.

כולנו ראינו איך במשימה האחרונה, בה זכתה ג'רבי בצמיד הווטו, עידן לא הפסיק לעודד אותה לשנייה ותמך בה. בשבט טונדו הפלירטוטים החביבים ביניהם גורמים לכל שאר השורדים לחייך וכולם מסכימים פה אחד כי יש ביניהם "כימיה ברורה" כפי שאמרה חברתם, אלינה לוי. לאחר הפרק, פרסמה הג'ודאית פוסט בו היא משווה את חביב למאמנה מגיל שש, שני הרשקו: "קריירה של 22 שנים הסתיימה בניצחון הכי מתוק שיכולתי לבקש. שלוש שנים אחרי אני מגיעה למשחק מטלטל כשבסופו אני עונדת את צמיד הווטו החשוב כל כך. אז וגם היום לצידי עמד שותף, אז שני, הפעם זה עידן".

העוקבים מיהרו להציף את הפוסט של ירדן וכתבו: "נגמרו ההכחשות של רק ידידים", "אחרי מה שראינו היום בפרק, אני כבר לא מאמינה לזה שאתם רק ידידים". הכוונה היא כמובן למטר ה"עקיצות" והבדיחות של השניים על כך שהם הולכים להתחתן, גיא זוארץ ישיר להם בחופה, אסי בוזגלו יחתן אותם וייצאו להם ילדים הרקולסים. עוד כתבו העוקבים בנחרצות: "עד מחר שיגידו שאין כלום, ספרו לדודה העניינים מתחממים", "אתם כבר לא יכולים להכחיש יותר אחרי מה שראינו היום", "הלוואי ואחד מכם יזכה, תהיו יחד ותהנו מהפרס שניכם". כבר לא ברור לנו מה יותר מעניין: מי יזכה במיליון או האם ירדן ועידן יחשפו מערכת יחסים הנרקמת ביניהם אחרי החוויה על האי.

עידן חביב | אור דנון
ירדן ג'רבי | אור דנון
View this post on Instagram

🧡🧡🧡

A post shared by מושלמיםם❤️❤️ (@yarden.idan.love) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי