מיס סביליה מגיעה למכבי חיפה

תמרה יאגאס וחוסה רודריגס | צילום מסך: אינסטגרם

חוסה רודריגס צפוי לחתום בירוק, ואין ספק שבכרמל הרוויחו חיזוק נוסף. אשתו, תמרה יאגאס זכתה לתואר המחייב ב-2013. ברזומה שלה גם קמפיינים למותגי ענק כמו גוצ'י וזארה. בטוח שהחיבור עם נטע אלחמיסטר יהיה מוצלח

(גודל טקסט)

קשרה הספרדי של מלאגה, חוסה רודריגס, נחת אמש (שלישי) בישראל וצפוי לחתום בשעות הקרובות במכבי חיפה. איתו הגיעה משפחתו ובראשה אשתו, תמרה יאגאס, אותה אנחנו מתקשים לשכוח עוד מהקדנציה הקודמת שלו בארץ הקודש במדיה של מכבי תל אביב. רודריגס הגיע לחזק את חניכיו של ברק בכר ותאמינו או לא, האישה שלצידו היא דוגמנית מבוקשת שקטפה בעצמה חתיכת טייטל בקריירה שלה: "מיס סביליה".

כן כן, הדוגמנית של חוסה היא מיס סביליה לשנת 2011 ומיס עולם סביליה בשנת 2013 והיא מגיעה אל הכרמל בקול תרועה כפי שתיעדה בחשבון האינסטגרם שלה אותה ואת ילדיה עוזבים את ספרד ומגיעים לישראל. ברזומה שלה קמפיינים למותגי ענק דוגמת גוצ'י, טומי הילפיגר, זארה, ברשקה ובגדי הים של קלזדוניה. מה שמזכיר לנו שמלכת בגדי הים של הליגה נמצאת באותו יציע הכבוד עם תמרה. כמובן שאנחנו מדברים על נטע אלחמיסטר, אשתו הדוגמנית ואשת העסקים של רמי גרשון, ככה שלא נתפלא אם תמרה תתאהב במותג בגדי הים של הישראלית בעלת 1.7 מיליון העוקבים.

בחיפה כבר מחכים לחתימתו של הקשר, שיכול כעת להיות רגוע כששאשתו ושני ילדיהם נמצאים לצידו, ונקווה בשבילה שהיא תוכל גם להמשיך את עבודתה גם מישראל. ללא ספק, בכרמל הרוויחו חיזוק רציני גם בצד הנשי.

View this post on Instagram

Rayos de sol que dan la vida @calzedonia

A post shared by 🅣🅐🅜🅐🅡🅐 (@tamarallagas) on

View this post on Instagram

Estamos a tiempo de no tenerlo ♥️💥

A post shared by 🅣🅐🅜🅐🅡🅐 (@tamarallagas) on

View this post on Instagram

Feliz san Valentín ❤️ @tamaara_l

A post shared by Jose Rodriguez (@josseroodriguez25) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי