הזוכה של הישרדות VIP הוא…

הישרדות VIP
הישרדות VIP | אור דנון

רגע לפני הגמר, לירון שרון ניתחה את הסיכויים של המתמודדים. אסי בוזגלו, עידן חביב, ירדן ג'רבי, ישראל אוגלבו או אולי בכלל אלינה לוי? ההכרעה בקרוב

(גודל טקסט)

יומיים לפני הגמר הגדול, תוכלו לצפות הערב (חמישי) בחמישיית הגמר של הישרדות במועצת השבט הקשה מכולן. אסי, ירדן, עידן, ישראל ואלינה ישמעו את מה שהיה לצופים לומר מקרוב. כפי שכבר ראינו בפרק המיוחד על אלה איילון, השורדים הפיינליסטים ישמעו את פאנל הצופים מקרוב במועצת שבט "חסרת מעצורים". עד שזה יקרה ואחרי ארבעה חודשים על המסך שלכם, המדור החליט להציג בפניכם את הניתוח שלו לקראת הגמר הגדול.

אסי בוזגלו

למה מגיע לו

כי הוא האסטרטג המוביל לאורך כל המשחק, שזה שיזם, לקח אחריות, ראה צעד קדימה ולא פחד לפעול. אסי משך בחוטים ועל שמו רשומות לא מעט הדחות. מנגד, הוא נשאר נאמן לחבריו אך במקביל לא היסס לפעול כשהבין שצריך תכנית חלופית. ווינר ומנהיג אמיתי.

למה לא

יש שיגידו שהוא שיחק בצורה כוחנית, ראו ערך המקרים עם דוד דביר ואלינה לוי ש"הותקפו" על ידו. בנוסף, הוא כבר עשה את "הסיבוב" שלו והרוויח קהל ענק, עסק חדש ועוד לא מעט דברים. יש שזקוקים לכסף יורת ממנו.

אסי בוזגלו, ייקח את המיליון? | אינסטגרם

עידן חביב

למה מגיע לו

כי הוא כל כך אלגנטי ונעים, שקשה להאמין שזה אמיתי. עידן נתן פייט אדיר בכל המשימות וזה למרות שהוא כבר 40. תוסיפו את העבודה שהוא פעל מתחת לפני השטח מבחינה אסטרטגית והיה אקטיבי, אך בחוכמה ובצניעות.

למה לא

השתיקה שאפיינה אותו יכולה להתפרש כמקוממת, כפי שהעיר לו ישראל אוגלבו שטען שהוא "נוסע בכיכר ולא הולך דוך". עידן כבר עשה את "הסיבוב" שלו בפעם הראשונה שהיה בהישרדות והפך לאומן אהוב ועובד בישראל.

עידן חביב | אור דנון

ירדן ג'רבי

למה מגיע לה

כי היא האישה הכי גדולה, חזקה ומעוררת השראה שהשתתפה במשחק הזה. ירדן מוכיחה שכוח נשי הוא מעל הכל וגורמת לגברים סביב להחוויר. מעבר לכך, היא נשארה נאמנה לחברים שלה לאורך כל הדרך ושמרה על כבודה ועל כבוד המשתתפים האחרים.

למה לא

כי היא לא יזמה יותר מידי מהלכים, אם בכלל. יש שיגידו שהרבתה ‏להתייפיף ולא אמרה את אשר על ליבה.

ירדן ג'רבי | אור דנון

אלינה לוי

למה מגיע לה

כי היא כמו חתול עם תשע נשמות. היא הייתה אמורה לסיים את דרכה על האי לא מעט פעמים, אך תמיד נשארה חזקה וחזרה בזכות הנאמנות שלה לעצמה. אלינה הוכיחה שאי אפשר להשתיק אותה. וזאת תהיה אחלה מתנת חתונה.

למה לא

התהפכה בצורה מוגזמת על ליטל סמדג'ה וסביר שאף אחד לא ישכח לה את זה. נהגה לזגזג בין הבריתות והפכה את עצמה ללא אמינה בקרב השורדים.

אלינה לוי | אור דנון, הישרדות

ישראל אוגלבו

למה מגיע לו

כי הוא לא חושש להגיד את האמת בפנים. ישראל לא התחנן לרגע על מקומו במשחק ונשאר נאמן לברית שלו מהרגע שהצטרף לשבת אנטינג אנטינג. תוסיפו את התהליך האישי העמוק שעבר ותקבלו פוטנציאל זכייה.

למה לא

כי הוא זכה כבר במיליון באחד הגדול וכי בתחילת דרכו הוא היה כוחני ותקופני מידי – וכנראה שי אפשר לשכוח איך נטש את ליטל סמדג'ה וניקול רזניקוב.

ישראל אוגלבו | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי