עידן חביב נפתח: "היה מאוד מביך להביע רגשות"

עידן חביב | אור דנון

לאחר שירדן ג'רבי התראיינה בפני צופית גרנט וסיפרה מדוע היא רווקה, הגיע תורו של בן בריתה והשורד האהוב. "אני לא מודאג, יש רושם שאני מחפש את האחת אבל טוב לי בחיי", אמר וחשף מדוע הוא מפחד להתמסר עד הסוף

(גודל טקסט)

לאחר שירדן ג'רבי שפתחה את הלב בפני צופית גרנט וסיפרה מדוע היא איננה בזוגיות, כעת הגיע תורו של השורד הוותיק ובן הברית שלה, עידן חביב, להיפתח בעצמו בתוכנית הראיונות "קרוב". הזמר בן ה-40 סיפר לאשתו של אברהם גרנט כי הוא "חי את החלום" אבל יש לו רצון לגלות עוד מעצמו. הוא חשף שהרצון הבא שלו יהיה לכתוב ולשיר באנגלית "ולצאת החוצה קצת. בלילה אני יושב עם הגיטרה על הספה, אני שר באנגלית לעצמי וזה מרגש אותי".

בסוף היום לשיר לעצמך זה קצת בודד לא?
"יש אנשים סביבי כשאני בוחר שיהיו".

אתה כבר שבע שנים לא בזוגיות ואתה רוצה משפחה. את רוב השירים שלך אתה משעין על אהבה ישנה שלך.
"הייתה אהבה. אני התבגרתי איתה וזה פצע שאתה כל פעם כותב עליו ממקום אחר. צריך אהבה אחת טובה כדי לעשות עליה קריירה טובה. אני לא מודאג מהעניין הזה, יש רושם שאני כביכול מחפש את האחת. אני לא, טוב לי בחיי, אבל אם משהו יקרה באופן טבעי אז אני אהיה שם".

חביב הוסיף: "יש איזשהו עניין שאני לא רוצה שאנשים יקשרו אליי יותר מדיי, כי אני לא תמיד אוכל להיות שם בשבילם. קרה לך פעם שלא רצית שיתחברו אלייך יותר מדיי כי אחר כך אולי יצטרכו אותך ולא תוכלי לתת את מה שיצטרכו ממך לתת?", שאל חביב, בעוד גברת גרנט השיבה שלא, ואילו חביב הסביר את עמדתו: "יש בי משהו שמפחד להתמסר עד הסוף מהפחד לאכזב כשאני כבר לא אוכל להיות במקום הזה יותר, זה גם קיים בי, כן".

אתה עדין, רואים את זה בהופעות שלך, אבל מצד שני בהיסטוריה שלך יש שש שנים שייטת. מקום שבו מלמדים בנאדם לסבול בשקט, לא לדבר כשכואב לו ולהיות נאמן לדרך. איך זה השפיע על מי שאתה היום?
"אני רק יודע שכשהייתי לוחם הכל היה אצלי בדם ואז כשחזרתי כקצין זה עבר אצלי לעצמות. לא להודות כשאתה מתגעגע, לא לשים מעיל כשקר – אתה לא מראה פגיעות. יצאתי מהצבא, ואני יכול להגיד היום שבסוף שש השנים שלי הצבא הרחיק אותי מעצמי והייתי צריך לגלות חזרה את הילד הזה שלקחו בגיל 18 ואז לצאת למסע חיי".

מה מעכב אותך?
"לרגשות אשם אני מתחבר מאוד. אבל באמת, אני מאושר בחיי אני עושה את מה שאני אוהב. המוזיקה ממלאת אותי וזה כמעט כמו זוגיות".

לפי דעתי משהו קרה לכם שם בהישרדות. ישבה פה אתמול ירדן ג'רבי ואמרה לי שהיא אני מאוד מאושרת, יש לה את הג'ודו", אתה עכשיו אומר לי שיש לך את המוזיקה. אתם מתחילים להלחיץ אותי. צריך להתעורר עם מישהו עם ריח בפה בבוקר לצידך!
"אני לא יודע איך זה להיות ספורטאי ברמות של ירדן, אין אצלי את הגבולות. הכל מבחינתי אפשרי, ככה אני אוהב את זה. חשוב לי שיאהבו אותי, יש מישהו שזה לא חשוב לא".

יש הרבה נשים שהיו רוצות להתחלק איתך בחיים לא?
"אני לא מוכן להיות בזוגיות שאני לא שלם איתה. זה כמו להוציא שיר לעולם שאני לא חושב שהוא מוכן עדיין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי