אוהד בוזגלו מגיב על הזוגיות החדשה של פאני

אוהד בוזגלו | אור גפן

משפחת הכדורגל המפורסמות בישראל הגיעה אתמול להשקעה של תערוכת הציורים של האמא חני, האח הבכור דיבר בכנות על בן הזוג החדש של גרושתו. והאם יש לו מישהי? "אני משתדל תמיד לחדש"

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם על בן הזוג החדש של פאני בוזגלו, גרושתו של אוהד בוזגלו, אתמול (רביעי) הגיב לראשונה האח הבכור של משפחת הכדורגל המפורסמת על הזוגיות החדשה של האקסית שלו. זה קרה אתמול בפתיחת תערוכת הציורים של אמו, חני בוזגלו, במלון הסוויטות "איילנד" בנתניה. לשם הגיעה כמובן כל משפחת בוזגלו בהרכב מלא, כולל מירן ומאור בוזגלו, אסי ועדי – בסך הכל שלושה ימים לפני הגמר הגדול של הישרדות.

משפחת בוזגלו לא חסכה בהתרגשות שלה לקראת הגמר ואיחלה לאסי המון בהצלחה, אך מי שתפס את תשומת ליבנו למרות הטירוף סביב הכדורגלן השורד היה אוהד – שדיבר בכנות על הזוגיות בחייו ובחייה של פאני. אוהד, יש לך מישהי חדשה? "אני משתדל תמיד לחדש. לא, אני עדיין רווק, הכל טוב, ואלכסה היא חברה טובה", אמר האח הבכור.

לפאני יש חבר חדש, מה אתה רוצה לאחל לה? "קודם כל, ליום הולדת אני מאחל לה המון מזל טוב ושתמשיך להיות מקסימה ויפה, ואמא טובה לילדים שלנו. זה הכי חשוב. אני שמח שיש לה מישהו רציני אני מקווה, ושיהיה גבר-גבר! אני להבדיל אני לא בזוגיות, אבל אלכסה היא בהחלט הבחורה הכי קרובה אליי מכולן ואני חי איתה הרגע".

לא יורדים מהכותרות. משפחת בוזגלו | אור גפן
הגיעו לפרגן לאמא חני | אור גפן
ייקח את המיליון? | אור גפן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי