ערן זהבי לרני רהב: "אתה יכול לחזור לחור שלך". השניים שוחחו

ערן זהבי ברגע המעצר | צילום מסך

אחרי שאיש יחסי הציבור "התעמת" עם אשתו ברשת, הכוכב לא נשאר חייב: "לצאת מהתודעה זה לא קל ומסתכל, אז הנה קיבלת עוד פרסום. אולי הבעיה היא שאתה רוצה אותי כלקוח?". רהב הודיע כי השניים "סיכמו להיפגש בשכונה"

(גודל טקסט)

ערן זהבי ממשיך לספוק כותרות בקצב מסחרר והבוקר (ראשון) הוא ענה לרני רהב ולאחר מכן אף שוחח איתו בטלפון. אחרי שאיש יחסי הציבור, תושב סביון בעצמו, טען שהחלוץ שנעצר בסוף השבוע צריך לבקש סליחה ובין היתר גם "התעמת" עם אשתו, שי, ברשתות החברתיות, כוכב נבחרת ישראל לא נשאר חייב ו"הקדיש" לו סטורי באינסטגרם.

זהבי כתב: "היי רני. אם היית מבקש הייתי מעלה תמונה שלך כבר לפני ונותן לך את זמן המסך שאתה כל כך צמא לו. אני מבין שלצאת מהתודעה זה לא קל וקצת מסתכל, אז הנה קיבלת עוד פרסום אפילו אצלי באינסטגרם (תאמין לי לא כל אחד מקבל) ועכשיו אתה יכול לחזור לחור שלך. נ.ב: לא זכור לי שאנחנו מכירים אישית או שאתה מכיר את המקרה המדובר ואת פרטיו אז (אימוג'י של שקט). אגב, אם הייתי לקוח שלך היית מגן עלי בכל מקום אפשרי, אולי זו הבעיה ואתה רוצה אותי כלקוח?"

בהמשך הודיע רהב כי שוחח עם זהבי וכתב בטוויטר: "חברים יקרים, שוחחתי הרגע עם ערן, שהוא כפי שאמרתי אתמול והיום גיבור כדורגל של העולם ושל ישראל. אני תקווה שהיחסים בשכונה שלנו יהיו הכי טובים שיש. סיכמנו להיפגש בשכונה היום ולדבר על הכל! שנינו חושבים ששוטרות ושוטרי ישראל עושים מלאכת קודש. ערן סיפר את הצד שלו, הקשבתי באהבה".

עוד קודם לכן התייחס אחיו של ערן, אבי זהבי, לדבריו של רהב ותקף: "אדון רני רהב, שכל האמצעים כשרים מבחינתו, העיקר להידחף לתיק "מתוקשר". אמרת בתוכנית הבוקר של רסקין שזו לא בושה להודות בטעות ולהתנצל. אז יפה שעה אחת קודם אם תתנצל עוד היום בפני משפחת זהבי על לשון הרע שיצא מפיך. מי אתה בכלל שתכתוב ביקורת על "ההתנהגות" של משפחת זהבי? היית שם? ראית את המתרחש? מי אתה שתשפוט? מי אתה שתבקר? מי אתה שתחרוץ את דינה בפומבי? ההתנהגות שלך מביישת כל איש פרסום ותקשורת במדינת ישראל. מה לא תעשה בשביל פרסום. אתה הדוגמא המובהקת ל"שנאת חינם".

אבי זהבי על רני רהב | מסך, אינסטגרם

"ההתנהגות של משפחת זהבי אינה מתאימה למחוזותיך? מה בדיוק הם עשו, אתה יודע? חוצפן שמתנהג כמו "עבריין מקלדת, מה לא תעשה בשביל פרסום? כל האמצעים כשרים מבחינתך, העיקר להידחף ל"תיק מתוקשר" גם אם זה כרוך בהכפשה ובהשמצה של משפחת זהבי ללא כל בסיס עובדתי. כמה האצבע שלך קלה על המקלדת. רני, תעשה טובה לכולם ותשמור את הדעות ההזויות שלך לעצמך. בעבר הן כבר עשו לך פדיחות ובושות. אני מזכיר לך את ההערות הגזעניות שלך על המסתננים שלטענתך רובם "ישבו באפריקה על עצים". אנו לא צריכים ממך שיעורים בכללי התנהגות ב"מחוזות סביון". היינו מצפים שאדם בגילך המופלג היה לומד דבר או שניים על כללי התנהגות בתחום המקצוע שלך בפרט ובחברה בכלל. אתה צריך להתבייש בעצמך על הפוסט הזה. פתטי, שחצן טיהיר. ההתנהגות שלך לא מקצועית, נמוכה, שפלה ולא ראויה להתייחסות. די לשנאת חינם – לשון הרע לא מדבר אליי".

לאחר מכן פרסם זהבי עצמו פוסט, בו התייחס למעצר שלו: "אחרי כל הסערה והמקרה שיצא מכל פרופורציה אפשרית, אני לא הולך להתעסק בהסברים, האשמות או בניסיון לצאת מלאך. מאז המקרה, הבנתי כמה באמת אוהבים אותנו, אפילו יותר ממה שחשבתי. שכנים מקסימים שהגיעו, הביאו מתנות, יין ועוגות וביקשו לבוא ולהסביר שהם שמחים שאנחנו פה. ובגלל זה אני אומר תמיד: 'לא מה שכותבים ולא מה שאומרים, כולם רוצים כותרות וכנראה שהשם שלנו מייצר את זה, וגם על זה אני אומר תודה גדולה. אז שוב אני אומר ומאחל לכולם אהבת חינם! אמת יש רק אחת ובסוף היא מנצחת את הכל. שבוע טוב, שנה מבורכת ורק טוב לכולם".

ערן זהבי | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי