הרשת מאבדת סבלנות בנוגע לג'רבי וחביב: "מתי עידן יקבל כבר שכל?"

עידן חביב, ירדן ג'רבי
עידן חביב, ירדן ג'רבי | אור דנון

העוקבים לא נשארו אדישים למתח בין שני השורדים: "גם מדליסטית אולימפית וגם נראית מיליון דולר, במקומך אני כבר מכין טבעת". לירון שרון עם הפרטים מהערב הראשון של גמר הישרדות VIP

(גודל טקסט)

חלקו הראשון של גמר "הישרדות VIP" נערך אתמול (שבת) ואיזה ערב קיבלנו. אחרי 62 תכניות והמון פרסומות, זכינו לאירוע חגיגי בו אסי בוזגלו, השייח' האסטרטג של העונה, זכה בתואר "השורד האהוב" – רגע לפני ההדחה האחרונה של מועצת השבט על האי בפיליפינים.

ירדן ג'רבי לא הצליחה לעצור את הדמעות ולראשונה במשחק התפרקה בעקבות ההדחה של חברתה הטובה, אלינה לוי, אותה הדיחה ביחד עם בן בריתה עידן חביב, רגע לפני שהערב )ראשון) יוכרע באופן רשמי מי יזכה בתואר השורד האחרון.

למרות שציינה בפני גיא זוארץ כי היא "שלמה עם ההדחה", למדליסטית האולימפית היה קשה מאוד עם המהלך והיא העלתה פוסט בו כתבה: "ערב עמוס בקשת רגשות כל כך רחבה, אין מילים שיתארו את התחושות. אלינה שלי תודה על המסע המשותף, החברות איתך היא זכייה בפני עצמה". התגובות האוהדות שקיבלה מאלפי העוקבים היו בעיקר על הלוק שלה, טענו שהיא נראתה פשוט וואו בערב הגמר והיה ניתן "לחתוך את המתח" בינה לבין עידן חביב בסכין.

"מתי עידן יקבל כבר שכל?", שאל אחד העוקבים שהצטרף למאות תגובות על כך שהשניים חייבים להיות בזוגיות. "עידן, גם מדליסטית אולימפית וגם נראית מיליון דולר, במקומך אני כבר מכין טבעת", כתב עוקב אחר.הרצון של המעריצים שג'רבי החביב ינהלו קשר רומנטי מצטרפות לאלו שמהמרות על כך שהיא תסיים כשורדת האחרונה בהכתרה. התחזיות מצביעות על קרב צמוד בינה לבין אסי בוזגלו שיקבלו את מירב הקולות. מי לדעתכם יזכה במיליון?

ירדן ג'רבי | אינסטגרם


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי