אחרי הניצחון: אסי בוזגלו חשף מה יעשה עם המיליון

אסי בוזגלו. השורד האחרון! | אור דנון

לראשונה בהישרדות היה שוויון במועצת הגמר ולאחר מכן 'השייח', שנבחר גם לשורד האהוב, גבר על אוגלבו כשכל המשפחה האוהבת ביציע. "זה הרגע המאושר בחיים שלי", אמר והבטיח לקנות בית לילדים. וגם: מי הצביע למי

(גודל טקסט)

טירוף גדול היה אתמול (ראשון) בחלקו השני של גמר הישרדות VIP כשבסיומו אסי בוזגלו קטף את תואר השורד האחרון לאחר דרמת ענק. לראשונה בפורמט נוצר מצב כי השייח' שכבר זכה שלשום בתואר השורד האהוב, קיבל את אותו מספר קולות כמו ישראל אוגלבו (שני קולות כל אחד כל אחד) מה שהוביל להצבעה חוזרת של המושבעים בשידור חי, כולל מצד עידן חביב וירדן ג'רבי, בסיומה בוזגלו נבחר לשורד האחרון. "כולם רואים שיצאתי להישרדות כדי לשחק ולא וויתרתי על הדרך שלי והתעקשתי להביא את עצמי", סיפר בוזגלו ליעל בר זוהר רגע אחרי הזכייה.

ההצבעה החוזרת גרמה לשורד הכדורגלן להרגיש שרוב הקאסט איתו כי הוא "בקשר עם רוב המושבעים וחשבתי שזה הולך למקום הזה". בנוסף, חשף בוזגלו, שכבר זכה ברכב חדש בעקבות הזכייה בתואר השורד האחרון עוד יום קודם לכן, מה יעשה כעת עם המיליון: "גם בכדורגל הלך לי קשה ולא וויתרתי. צריך תמיד להאמין ואין מאושר ממני. מה אעשה עם הכסף? בית! בית לילדים שלנו. הבטחתי עוד על האי שאקנה בית כי זה החלום שהיה לי ועכשיו הוא התגשם. הרגע הכי מאושר בחיים שלי – זה זה" סיפר המנצח הגדול.

חוץ מזה, מי שהפסידו בגמר הגדול ונאלצו להצטרף להצבעות המושבעים, הזוג המדובר של העונה, ירדן ג'רבי ועידן חביב, פירגנו לאסי בענק. "אם מפסידים אז מפסידים בכבוד", אמרה המדליסטית האולימפית בראיון שנייה אחרי ההכתרה של בוזגלו. "אני שמח שאסי קיבל את זה מגיע לו. אני גאה בבחירה שלי, הצבעתי לאסי". אמר בן הברית של ירדן, עידן חביב וגם הג'ודוקא חשפה: "גם אני הצבעתי לאסי". למעשה חוץ משלושה מושבעים: ליטל סמדג'ה, אלה איילון ובני ברוכים שהצביעו לאוגלבו, כל המושבעים הצביעו בוזגלו.

כל שבט הבוזגלו, כולל עדי והילדים, מאור ומירן שפירגנו בלי סוף באינסטגרם, יעקב וחני, אלמוג ונטליה וגם אוהד ופאני גרושתו – עלו לבמה ועודדו את המנצח הענק שלהם. אייר בוזגלו, בתו של אסי, סיפרה שאביה לא ישן הרבה לילות, היה לו קשה לאכול לעיתים והוא היה מתוח לגמרי. אז אחרי כל הקריאות לעברו של אבא יעקב בוזגלו במהלך כל העונה, נאחל המון מזל טוב ובשעה טובה לאסי שכל כך רצה להגיע למקום הראשון לראשונה בחייו ואתמול והיום זה קרה לו פעמיים. אז כמו שאומר המשפט שהכי רץ ברשת בשעות האחרונות: יעקב, הילד ארנק.

רגעים של טירוף אחרי הניצחון. אסי בוזגלו והמשפחה | צילום מסך: אינסטגרם
מירן בוזגלו מפרגנת לגיס שלה על הזכייה | צילום מסך: אינסטגרם
מאור בוזגלו חוגג: "יששששש" אח שלו הזוכה הגדול! | צילום מסך: אינסטגרם
גם במכבי ת"א יודעים לברך. איילון אלמוג מברך את אסי בוזגלו בסטורי | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי