בת הזוג של ישראל אוגלבו תוקפת את בוזגלו: "גניבה"

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו | מסך

קארין סנדל רתחה על כך שאילולא קולו של בני היה נפסל, אוגלבו היה הופך לראשון שזוכה פעמיים במיליון שקלים (אחרי האח הגדול) וכתבה: "ככה נראית גניבה לאור יום, חברים. אין ברכה בזה". על הסערה שהייתה

(גודל טקסט)

לאחר עונה מלאת אקשן ותהפוכות, הדרמה בגמר הגדול של הישרדות נמשכה ממש עד לרגע האחרון. כאמור, אסי בוזגלו הוא המנצח הגדול של "הישרדות VIP" כאשר אל המקום השני הגיע ישראל אוגלבו שכמעט ועשה היסטוריה והפך לכוכב הריאליטי היחיד שזוכה פעמיים במיליון שקלים. הפעם הראשונה כזכור הייתה רק לפני שנתיים, כאשר ניצח והגיע במקום הראשון ב"אח הגדול". במהלך הגמר המותח, נפסל קולו של בני ברוכים ולכן התקיימה הצבעה חוזרת, כל זאת בעקבות פרסום חשוב ביותר של העיתונאי רן בוקר.

ברשת החליטו לפסול את קולו של ברוכים לאחר שבוקר פירסם כי "בהפקה בודקים טענות לפיהן אוגלבו הבטיח 100 אלף שקל לברוכים בתמורה להצבעה עבורו בגמר", דבר האסור כמובן עפ"י חוקי הפורמט. בוזגלו בשיחה עם מקורביו אמר כי יש לו "הקלטה של ברוכים". בהצבעה החוזרת כאמור, גם ירדן ג'רבי ועידן חביב הצטרפו להצבעת המושבעים וקבעו כי השייח' הוא המנצח הגדול של העונה.

זוגתו של אוגלבו, קפטן נבחרת ישראל בכדורגל נשים, קארין סנדל, מאד לא אהבה את העובדה שבן הזוג שלה היה אמור לנצח אילולא קולו של בני לא היה נפסל וכתבה: "ככה נראית גניבה לאור יום חברים. אין ברכה בזה". עוד פירסמה קארין תמונה של בן הזוג שלה שהאכזבה ניכרת על פניו ברגע ההכרזה וכתבה לו: "גאה בך עד השמיים. אתה מספר 1!". זוגתו של ישראל אגב, בחרה הבוקר (שני) למחוק את הסטורי הזועם שכתבה על הגניבה והשאירה את את זה המפרגן לבן הזוג שלה.

אחרי עונה שלמה בה היא בחרה לשמור על שתיקה. מרשת נמסר: "חברת ההפקה הכפופה לתקנון נוקשה של הפורמט הבינלאומי, בדקה את הטענה לעומק וביררה את הסוגייה מול המשתתפים בתוכנית. בסיום תהליך בדיקה מעמיק נקבע בכדי למנוע כל ספק כי הצבעה זו תיפסל ולא תילקח בחשבון ההצבעות לשורד האחרון".

קארין סנדל כואבת את ההפסד הלא מוצדק לטענתה של בן הזוג שלה, ישראל אוגלבו | צילום מסך: אינסטגרם
"גאה בך עד השמיים אתה מספר 1". קארין לישראל | צילום מסך: אינסטגרם
View this post on Instagram

. לאור טענה שעלתה בימים האחרונים בפני הפקת הישרדות לפיה אחת מהצבעות המושבעים כפי שנעשתה באי נוגדת לכאורה את תקנון המשחק, חברת ההפקה הכפופה לתקנון נוקשה של הפורמט הבינלאומי, בדקה את הטענה לעומק וביררה את הסוגייה מול המשתתפים בתוכנית. הבדיקה והבירור כללו גם עדכון של בעלת הפורמט הבינלאומי של הישרדות. בסיום תהליך בדיקה מעמיק נקבע , בכדי למנוע כל ספק כי הצבעה זאת תיפסל ולא תילקח בחשבון ההצבעות לשורד האחרון. כדי לשמור על סודיות תהליך ההצבעה, לא ייחשפו הפתקים בכתב ידם של המושבעים כפי שנכתבו באי, ובמקומם גיא זוארץ יחשוף פתקים בכתב יד אחיד. הפתקים משקפים נאמנה ותחת פיקוח משפטי, את הצבעת שאר המושבעים באי, ללא הקול הנפסל. בנוסף ומפאת כבודם של מתמודדי הישרדות לא ייחשף מי מהמושבעים הצביע לאיזה שורד מרביעיית הגמר .

A post shared by ערוץ 13 (@reshettv) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי