"אבוי לנו מדינת ישראל": כוכבת המירוץ למיליון במתקפה נגד "ברית השועלים"

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אור דנון

לאחר הזכייה של אסי בוזגלו בהישרדות VIP, יעל כרמון ביקרה: "עצם העובדה שהשניים שנשארו בפודיום היו מי שנשארו גורמת לי טעם מריר בפה ובלב. גועל צף בכל הגוף". על ירדן ג'רבי כתבה: "את השראה. מסמלת את הטוב"

(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי הגמר הגדול של הישרדות VIP, בו אסי בוזגלו עקף את חבריו השורדים ירדן ג'רבי, עידן חביב וישראל אוגלבו וזכה בתואר "השורד האחרון" ובמיליון שקלים, גרם לסערה ברשתות החברתיות.

אחרי מאות תגובות, בעיקר בגלל הדרמה שהתחוללה עם הקול הפסול של בני ברוכים והסטורי הזועם של קארין סנדל, זוגתו של ישראל, כעת מתמודדת המירוץ למיליון, יעל כרמון, החליטה לכתוב פוסט שמסכם את כל מה שהיא מרגישה לאחר הגמר תחת תמונתה של לא אחרת מהמדליסטית האולימפית שמהווה עבורה השראה.

כזכור את יעל אנחנו זוכרים היטב עוד מהעונה החמישית, אז הגיעה לחמישייה האחרונה עם בן הדוד שלה, יוסיאל נאמן, וכעת צמד האוהדים השרופים של מכבי תל אביב הגיעו לשרוף את עונת האולסטארס ולזכות במיליון.

יעל כרמון, יוסיאל נאמן | יח"צ

יעל חשפה בפני אלפי העוקבים שלה את האכזבה הגדולה שלה מהגמר אתמול וכתבה: "הטעם המריר בפה ובלב שלי נובע מעצם העובדה שהשניים האחרונים שנשארו לשבת על הפודיום היו מי שנשארו (כבודו של אסי במקומו, נתן עבודה יפה במרבית העונה) ולא השניים שהם סמל לגדלות, לנתינה, לארץ ישראל היפה, לחברות טובה, לפה נקי, ולווינריות שהיא השראה".

עוד הוסיפה וכתבה: "על אסי אין מילה רעה להגיד. הגיע, נתן בראש, תכנן מהלכים יפים והשתדל לא להתלכלך יותר מידיי, אבל האנשים שבחר להנהיג תחתיו והברית שעמד בראשה אומרים עליו הרבה. אבוי לנו מדינת ישראל. פה מלוכלך ולב מלוכלך. עונה שלמה, עשרות שעות של טסטות (ראיונות) מפוצצות בלשון הרע, באלימות, בבריונות וברוע טהור. גועל צף בכל הגוף בכל פרק מחדש ולכן גם הצביטה בלב שדווקא המושבעים האלו הם אלה שהחליטו מי יזכה במיליון".

חוץ מלהביע את דעתה על ברית השועלים, בחרה יעל לסיים את הפוסט בטעם מתוק והקדישה אותו לאישה המושלמת לטענתה: "ירדן ג'רבי את השראה. את מסמלת את כל מה שטוב במדינה שלנו. את אישה מהממת, ערכית וחדה, שביצעה מהלכים בלי פחד, שניצחה את כולם ואת הכל".

הפוסט של יעל כרמון מסכם את התחושות שלה מגמר הישרדות VIP (צילום: אינסטגרם)
ירדן ג'רבי | צילום מסך

"מאחלת לנו שנה מלאה באנשים כמוך במדינה שלנו. טובה נקייה, יפה ומלאה בניצחונות. מבחינתי את המנצחת הגדולה של העונה. אאסוף לך מיליון. שלחו לי בביט חברים" כך סיימה את דבריה בחיוך.

יוסיאל נאמן, יעל כרמון | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי