ירדן ג'רבי חשפה מי הצביע לה וסיכמה את "החוויה המסעירה"

ירדן ג'רבי | אור דנון

המדליסטית האולימפית אמנם לא זכתה במיליון, אך הרוויחה לא מעט דברים אחרים מהשתתפותה בהישרדות VIP: "זכיתי לקלף את הקליפות הכי שמורות שלי", כתבה

(גודל טקסט)

את החוויה המטורפת שעברה ירדן ג'רבי בעונה הקשוחה של "הישרדות VIP" קשה לסכם במילים, אבל המדליסטית האולימפית ניסתה לעשות זאת היום (שני) ופתחה את הלב. ג'רבי אמנםלא זכתה במיליון, אך היא הרוויחה קהל עצום, כאשר לא פחות מ-170 אלף אלף איש הוקסמו מכוחה (ולאו דווקא הפיזי) של הספורטאית האולימפית לשעבר ונראה שהם הולכים אחריה בעיניים עצומות ברשתות החברתיות.

ג'רבי שיתפה את העוקבים בתחושות וכתבה: "מועצת הגמר אתמול הייתה מאכזבת, כואבת ומתסכלת, אין איך לייפות את הדברים, ובאותה נשימה הפסדתי בדרך שלי. בדרך שלא הייתי משנה בה דבר. המסע הזה התחיל לפני שנה, מרגע החזרה ועד לרגע העלייה לאוויר, דרך אינספור פרקים בהם זכיתי לחשוף ולקלף מעצמי את הקליפות הכי שמורות שלי. החוויה הייתה לא פחות ממסעירה ודווקא כשהיא מסתיימת – אני מבינה את גודל הניצחון האישי שלי".

בנוסף, חשפה ירדן מי היה זה שרשם את שמה בכד ההצבעות – והיה אחראי לפתק היחיד – ורצה להעניק לה את תואר "השורדת האחרונה": "לחבר אמת שלי, קוז'י, תודה על ההצבעה שלך, היא מוכיחה נאמנות שאין לה מחיר. תקופה מטורפת מגיעה לסיומה, בדרך לכבוש פסגות ויעדים נוספים, בתקווה שבקרוב אוכל לספר לכם עליהם. עד אז תמשיכו לחלום, כי חלומית מתגשמים".

ירדן ג'רבי | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי