צפו: ירדן שועה נדבק בטירוף הסטורי של רמי גרשון ונטע אלחמיסטר

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | אינסטגרם, צילום מסך

אחרי שהחליטה "להחיות" את עמוד האינסטגרם של בעלה, הכוכבת צירפה לחגיגה את חלוץ מכבי חיפה ושברה את הרשת. אל תחמיצו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כבר סיפרנו לכם על הדיל החדש בין רמי גרשון לבין אשתו נטע אלחמיסטר, שלאחרונה השתלטה לו על חשבון האינסטגרם. כזכור, מלכת הרשת, לה 1.7 מיליון עוקבים, החליטה להביא לידי ביטוי את האישיות של החצי של בלם מכבי חיפה גם ברשת החברתיות, כיוון שלטענתה הבועט שלה לא ממש פעיל והיא החליטה "להחיות" את הסטוריז והפוסטים שהוא משתף, ומאז כואבת לנו הבטן מרוב צחוק.

צפו: שועה, אלחמיסטר וגרשון שברו את הרשת

נטע מדובבת ומשתטה עם רמי בלי סוף ואתמול עוד חבר לחדר ההלבשה החיפאי הצטרף לחגיגה. ראשון, היה זה החבר הקרוב אריאל הרוש, שזכה לקחת חלק מהחגיגה אחרי שנהנה מארוחה בביתם הנתנייתי של נטע ורמי והיה עד לכך שחבר שלו קיבל כדור בראש באחד הסרטונים המשעשעים. לאחר מכן, גרשון דיבר עם חברו לקבוצה, ירדן שועה, אותו נטע החליטה לשתף בסרטון הווידאו שהעלתה ושאלה את דעתו, לגבי מה הוא חושב על הסרטונים שהיא משתפת בחשבון של בעלה.

כמובן שהיא עשתה את זה עם פילטר קורע מצחוק שמכער את הפנים, אבל שועה זרם בדרכו והשיב לשאלה של מעצמת האינסטגרם ואמר: "כל הכבוד לך, אני מה זה גאה בך מאז שהתחלת להעלות את הסרטונים" וקינח בהוצאת לשון צינית. הכי חשוב שאת נטע, ולפחות 50 אלף איש, זה הצחיק מאוד. שועה שיתף את הסטורי וכתב לגרשון: 0:1 לך. אנחנו מחכים לראות מה יהיה בהמשך הסרטונים המשעשעים\מביכים ששוטפים את האינסטגרם. אולי בפעם הבאה גם בת הזוג שלו, רומי יוסיפוף, תצטרף לחגיגה. את כל הסרטונים שנטע מעלה עבור רמי למקרה שפיפסתם, תוכלו לראות בהייליטס אצלו בחשבון.

View this post on Instagram

Started From The Bottom 🇮🇱🏖☠

A post shared by Rami Gershon (@ramigershon5) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי