בעקבות דור מיכה? אלירן עטר ועידן ורד פותחים עסק חדש

עידן ורד, אלירן עטר
עידן ורד, אלירן עטר | דני מרון

עסק משותף נוסף לכוכבים הגדולים של בית"ר ירושלים, שישיקו הערב סניף של גלידת "גולדה" בתל אביב. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כדורגלני ארצנו כבר מזמן הבינו שחייבים להיות ערוכים ליום שאחרי הקריירה. גם אם אתה כוכב ממש גדול, חייבת להיות לך תכנית ב'. בניגוד לעבר, אז שחקנים רבים היו "הולכים לאיבוד" לאחר הפרישה, כיום רבים וטובים מזוהים עם עסקים שפתחו על מנת למנף את הפרסום ולהיערך בצורה נבונה וחכמה להמשך החיים.

אחרי ההצלחה של דור מיכה, שפתח סניף של הגלידה המצליחה "גולדה" בכיכר המדינה בתל אביב רגע לפני התפרצות נגיף הקורונה, הגיע תורם של החברים הטובים והשותפים עידן ורד ואלירן עטר לפתוח סניף משלהם. זה קורה ממש היום (שלישי ב-17:00), שחקני בית"ר ירושלים ישיקו את הסניף החדש שלהם רגע לפני ראש השנה. את הזכייניות לסניף עטר ו-ורד חולקים יחד עם מתן, אחיו של עידן, וזו ממש לא השותפות הראשונה שלהם.

כזכור, לאחים ורד ולעטר יש גם סניף של מאפיית שיבולת השרון באשדוד. כעת, התל אביביים נשארים בגזרה ופותחים את הסניף של הגלידרייה הכי מצליחה בישראל ביד אליהו, ברחוב משה דיין 2, וכל החברים מהכדורגל מפרגנים להם חזק באינסטוש. גם בימים לא פשוטים אלו, יש עסקים שנפתחים וסניף של "גולדה" הוא ללא ספק מתכון להצלחה. גם אם אין לכם כוח לצאת מהבית או שאתם חוששים מהנגיף, תעשו הזמנה מהגלידרייה החדשה של כוכבי בית"ר.

View this post on Instagram

Love my brothers ❣️

A post shared by 🖤Netta Vered 🖤 (@neta_vered) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי