נירו לוי מגיב לראשונה אחרי ההדחה הדרמטית בגולסטאר

נירו לוי | אינסטגרם

השחקן המפורסם סיפר על התחושה הקשה בכך שהפך למודח הראשון של הריאליטי לדורותיו: "זה לא טייטל להתגאות בו, הופתעתי. כל הטקס היה מביך וקשה וגם שריפת החולצה והכיתוב 'לוי' עליה, רציתי לשמור אותה למזכרת"

(גודל טקסט)

חברי נבחרת 'גולסטאר אולסטאר' עשו היסטוריה אתמול (רביעי) כשלראשונה איי פעם הודח אחד מחברי הקבוצה. נירו לוי היה זה שנבחר על ידי חבריו לעזוב את ברזיל חזרה ארצה. לוי ודורון מירן היו מועמדים להדחה כשלבסוף הראשון היה זה שנבחר מה שתאם את סקר הקהל שהימר ב-80 אחוזים שהוא אכן יהיה המודח הראשון. במעמד ההדחה אייל גולן שאל אם יש לו מה להגיד לנבחרת שהדיחה אותו אך הוא בחר שלא להגיב. כעת, נירו החליט לדבר לאחר הרגע הדרמטי.

השחקן המפורסם התראיין לתוכנית העוקבת של הריאליטי "סודות מחדר ההלבשה" שם פתח את הלב והגיב לראשונה על רגע ההדחה ששודר אתמול: "תחושות קשות. לקבל את הטייטל "המודח הראשון של גולסטאר לדורותיו, זה לא טייטל להתגאות בו. הופתעתי מההדחה. כל הטקס עצמו היה מביך וקשה והשריפה של החולצה עם המספר 12 והכיתוב 'לוי' עליה, לא היה קל במיוחד שרציתי לשמור את החולצה כמזכרת".

הפרק המלא של סודות מחדר ההלבשה ישודר הערב בשעה 19:00 ב- HOT, כאשר הפרק הבא של גולסטאר אולסטאר הולך לרגש אתכם בטירוף. דודו כהן מעפולה, שבדרך כלל אחראי על הצחוקים והמורל של החבורה, מספר על החיים לאחר המוות של אימו. כזכור, גם דודו הצביע לנירו והסביר את הבחירה בו בכך שנעלב עבור חברו הקרוב חמימו שועי, לו קרא לוי: "עילג"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי