הלם: מירן בוזגלו תפסה פורץ בשעת מעשה

מירן בוזגלו | אינסטגרם

בזמן שכולנו מתכוננים לסגר, משפחת בוזגלו העסיקה את משטרת ישראל כאשר מירן הבחינה בפורץ שחדר לרכב שלה והבריחה אותו. "מזל שהכל מצולם, תודה למשטרה, אין לי מילים"

(גודל טקסט)

בזמן שכולנו מתכוננים לסגר שיחל מחר (שישי) בערב ראש השנה, משפחת בוזגלו דאגה להעסיק את משטרת ישראל מאז אתמול בעל כורחה. מירן בוזגלו שיתפה את 270 אלף העוקבים שלה באירוע מצער שקרה לה אתמול בעת ששהתה בביתה שבראשון לציון.

"אתמול פרצו לנו לרכב ואני זאת שהברחתי את הפורץ, מזל שהכל מצולם", כתבה גברת בוזגלו ושיתפה תמונה של המשטרה שהגיעה לקחת טביעות אצבעות של הפורץ מרכבם. בזמן שמירן בילתה אחר צהריים שגרתי עם הילדים הגיע פורץ שחדר לרכבם אשר חנה ממש ממול לכניסת הבית, והיא הספיקה להבחין בו רגע לפני שברח עם הדברים שהצליח לגנוב מהרכב של הזוג המפורסם.

"תודה למשטרת ישראל, באמת שאין לי מילים" זכרה להודות למשטרה שמאז אתמול חוקרת ובודקת את המקרה ומשתמשת בסרטון מהמצלמות שתיעדו את הפורץ. רגע לפני החג, נקווה שלא ניתקל בעוד מקרים כאלו ונאחל למשפחת בוזגלו ולכולם חג שמח ושקט.

תפסה פורץ בשעת מעשה! מירן בוזגלו | אינסטגרם
View this post on Instagram

כשהגוף נכנס למים והשמש קופחת על הפנים, זהו סוף סוף רגע של חופש, רגע של שקט ושלווה . לרגע אחד אני מצליחה לשכוח מכל הסטרס המטורף שאני חווה בתקופה האחרונה. באינסטוש הכל נראה מקסים וורוד ובאמת שאני משתדלת לשדר עסקים כרגיל ,אבל בפנים סופת הוריקן. מרגישה כמו ספוג שסופג וסופג את הטירוף והלחצים מסביב של כל הקרובים אלי. מתה שמישהו כבר יסחט את הספוג הזה, שישאר לי גם קצת מקום לעצמי… אנחנו הנשים צריכות תמיד להישאר חזקות בשביל כולם, זה כנראה חלק מהתפקיד שלנו בחיים. לוחמות בשביל כולם. אני יודעת שתמיד הכל מסתדר וכל כך מאמינה בבורא עולם ותמיד, אבל תמיד מודה לו על הכל. אין ספק ש-2020 היא שנה הזויה! לכולנו! מאחלת לנו שנדע רק רגעים טובים ושמחים ושנדע לספוג גם את הפחות…❤️🤗

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי