שי זהבי לספורט1: "ערן ישאיר חותם גם בהולנד, אין לי ספק"

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אינסטגרם

אחרי שעזב את גוואנגז'ו ר.פ וחתם לשנתיים בפ.ס.וו איינדהובן, אשתו סיפרה: "זה מרגיש כמו הצעד הנכון. זו הולכת להיות חוויה לכל המשפחה"

(גודל טקסט)

אחרי ארבע שנים מוצלחות מבחינה אישית בגוואנגז'ו ר.פ הסינית, ערן זהבי חתם במהלך סוף השבוע בפ.ס.וו איינדהובן והוא ובני משפחתו עומדים בפני הרפתקה חדשה ומסעירה. אשתו, שי, אשר הצטלמה לאחרונה למותג אופנה חדש שבבעלותה, RUZE, סיפרה הבוקר (שני) למדור על התחושות לקראת המעבר להולנד.

"אני שמחה ומתרגשת על החתימה בפ.ס.וו איינדהובן, זה מרגיש כמו הצעד הנכון עבורנו", סיפרה שי. "אחרי ארבע שנים בסין, להגיע לאירופה זה אתגר חדש עבור ערן ואין לי ספק שהוא ישאיר חותם גם בהולנד. זאת הולכת להיות חוויה לכל המשפחה שלנו שטועמת בשנים האחרונות מכל מיני תרבויות בעולם. זו פריבילגיה שאנחנו מאוד מעריכים. חוץ מזה, הטיסה לארץ ממש התקצרה לעומת סין, כך שאני מקווה שזה יעזור בשעת געגוע".

אחרי המשחקים שצפויים לנבחרת ישראל בחודש אוקטובר (חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד וגמר מול סרביה או נורבגיה במקרה של ניצחון), משפחת זהבי אמורה לעבור בהרכב מלא להולנד, מדינה בה יש רוח אמיתית של סובלנות, כיף וחשיבה מחוץ לקופסא. אז איך אומרים בהצלחה בהולנדית? מט סוסס, זהבי.

שי זהבי | שי יחזקאל
שי זהבי | אלבום פרטי
שי זהבי וערן זהבי | פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי