ירדן ג'רבי ועדי בוזגלו חשפו את השיחות האחרונות עם מירית הררי

ירדן ג'רבי ועדי בוזגלו | גילי אלגבי

השנה החדשה נפתחה עם בשורה קשה שגרמה למדינה שלמה לבכות כאשר אשתו של שדר הרדיו האגדי הלכה לעולמה בגיל 52 לאחר מאבק במחלת הסרטן. הג'ודוקא ספדה: "איזו אישה, כמה כוח". גם אשת השורד האחרון הציגה שיחה מרגשת

(גודל טקסט)

השנה החדשה נפתחה עם בשורה עצובה במיוחד כשאתמול (ראשון) הלכה לעולמה מירית הררי, אשתו של שדר הרדיו האגדי דידי הררי וגרמה למדינה שלמה לבכות. הררי הלכה לעולמה בגיל 52. "ואת תמיד תהיי לי שמש לעולם, תהיי כמו ציפור נודדת במרחב, כתב דידי בחשבון האינסטגרם שלו ונפרד מאשתו בתמונה משותפת עליה הגיבו שלל סלבריטאי ארצנו ביניהם יוסי בניון, מאור ואסי בוזגלו, עידן ורד, תומר חמד ועוד.

המלחמה של מירית במחלת הסרטן, עוררה השראה בקרב כולנו, והמוות שלה בטרם עת הותיר חלל עצום לא רק אצל המשפחה הקרובה.

תשאלו את המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, שהחליטה לשתף שיחה אינטימית שלה ושל מירית הררי ז"ל בחשבון האינסטגרם שלה. מסתבר שהררי תמכה בג'רבי ב"הישרדות" והחזיקה לה אצבעות שתזכה בריאליטי. "ירדן מקסימה, אנחנו עוקבים אחרייך בהישרדות ומחזיקים לך אצבעות. כל משפחת הררי. את אלופה בהכל ולא רק בספורט. תודה שכתבת לי. את מותק אמיתית", כתבה מירית ז"ל לג'רבי שביקשה לעזור בכל דבר שהיא רק יכולה. "איזו אישה, כמה כוח", סיכמה הג'ודוקא וגרמה ללב שלנו להתכווץ.

גם אשתו של אסי בוזגלו, עדי בוזגלו, החליטה לשתף התכתבות פרטית שלה עם מירית ז"ל, ופירסמה שיחת וואטסאפ ביניהן. עדי כתבה: "לוחמת שלי. קוראת את הפוסטים שלך וכל כך גאה בך על מי שאת ומה שאת נותנת לעולם. אני חושבת לעצמי, כשאהיה גדולה אני רוצה להיות מירית הררי. אסי בחר בך לאשת השנה שלו. את גאווה. אוהבים ומעריצים. בבקשה תהיי חזקה".

הררי ז"ל הודתה לגברת בוזגלו וכתבה לה: "תלכי בדרך שלך. אל תנסי להיות משהו אחר תהיי טובה ומקסימה ואוהבת כמו שאת", ושלחה לה חיבוק ענק. המדור משתתף בצער המשפחה, ומצר על לכתה של אישה השראה בטרם עת.

מירית הררי וכל המשפחה תמכו בג'רבי במהלך שידור "הישרדות" | צילום מסך: אינסטגרם
שלחה לאסי ועדי בוזגלו הרבה אהבה. מירית הררי ז"ל | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי