המחווה המרגשת של ירדן ג'רבי משגעת את הרשת

ירדן ג'רבי | אור דנון

הג'ודוקא שהפסידה בגמר הישרדות הודתה שוב על מחוות המעריצים שפתחו בקמפיין גיוס מליון שקלים: "הסכום ייתרם לילדים חולי סרטן בביה"ח העמק שהם הגיבורים". העוקבים נפעמו: "תודה שיש אנשים כמוך", "איזה לב יש לך"

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הצעד המרגש של מעריציה של ירדן ג'רבי, שהתאכזבו מההפסד שלה בגמר הישרדות VIP. כזכור, אותם מעריצים החליטו לגייס עבורה את פרס התוכנית – מיליון שקלים. הגיוס החל ביום רביעי האחרון בצקטטה להגיע אל היעד המיוחל. בינתיים, המדליסטית האולימפית, שנמצאת בכלל בפורטוגל כזכור כדי לקדם את עסקי הנדל"ן שלה, כתבה פוסט למאות אלפי העוקבים שלה, בו הודתה להם שוב והסבירה בדיוק לאן הכסף שיגויס יגיע.

"קיבלתי הצעות גיוס המוני אחר מיליון שקלים כאות הערכה. האמפתיה וההערכה שלכם הצליחה להדהים אותי בפעם המי יודע כמה. באותה נשימה עד כמה שההפסד כאב ותסכל אותי, לא הצלחתי לדמיין קבלת כסף מהאחר. החלטתי לקבל את ההצעה בתנאי שכל הכסף שיגויס ייתרם לילדים חולי סרטן בבית החולים העמק בעפולה, שם כבר תקופה שאני מלווה ותומכת באותם גיבורים וגיבורות. הלוואי שיחד נמצא את הדרך להאיר ולהשפיע על ילדים מדהימים עם חלומות גדולים", כתבה השורדת האולימפית בחשבון האינסטגרם שלה.

התגובות לא איחרו להגיע ואנשים פשוט נותרו בהלם מהמחווה המרגשת של ג'רבי. "אין מילים איזה לב יש לך", "אסי מבקש כסף על ברכות ואת תורמת כסף לחולי סרטן. תודה שיש אנשים כמוך", "את הזכיה של המדינה. את השראה ודוגמא ומופת". אלו היו רק חלק מהתגובות להן זכתה הג'ודוקא שגרמה להרבה לבבות להתאכזב בעקבות ההפסד שלה. אם תרצו לעזור למאמץ ולתרום בעצמכם ליוזמה המבורכת של ירדן, חפשו "מיליון לירדן ג'רבי" בגוגל. חוץ מלעשות טוב לעולם, היא עובדת במרץ ומעידה כי "אחרי הפסדים אני הופכת להיות הגרסה היותר טובה של עצמי". ככה שצפו לעוד הרבה ממנה בהמשך.

הפוסט של ירדן ג'רבי. יוזמה מבורכת | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי