פאני בוזגלו חשפה לראשונה את הטרגדיה שעברה

החדש של פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

גרושתו של אוהד בוזגלו החליטה להתגבר על הפחד הגדול ביותר שלה: "הייתי חייבת להתמודד". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אצל משפחת הכדורגל המלכותית של ישראל, בוזגלו, אף פעם לא שקט. בזמן שכולנו עוד נרגעים מהזכייה של אסי בוזגלו ב"הישרדות VIP", העונה החמישית הספיקה להצטלם עד ממש לפני הסגר והשאירה אותנו סקרנים לקראת ינואר 2021, אז היא תעלה לאוויר ב-YES. אצל גרושתו של אוהד בוזגלו, פאני, תמיד מעניין וכעת היא בוחרת לחשוף לראשונה רגע טרגי, קבל עם ואינסטגרם. פאני סיפרה לכמעט 70 אלף העוקבים שלה שהיא טבעה.

"תמיד רציתי לדעת לשחות. הגיע הילד הראשון, השני… הרביעי. חוויתי טביעה בים שלא הוסיפה לביטחון העצמי והחלטתי שאני עושה את זה. שמעתי שהשחייה ההידרותרפית WEST תעזור לי לשחרר את הגוף ובעיקר תעזור לי להתמודד עם הפחד שנמצא שם ופשוט לא הולך לבד. הייתי חייבת להתמודד", שיתפה פאני שהחליטה לעמוד מול הפחד הגדול שלה ובעזרת "עולם המים", ללמוד לשחות.

מאמן השחייה אותו כולם מכירים, אורי סלע, עזר לפאני במשימה המאתגרת ולקח אותה לשיעור שחייה בלב ים. למרות שהיא נמצאת בזוגיות חדשה ונראה שהיא מאושרת עד הגג, הגרוש אוהד היה זה שליווה אותה לשיעור וכל הסצנה הזאת הצטלמה ל"בוזגלוס", כך שבקרוב נוכל לראות בעצמנו איך מתמודדים עם פחד מהסוג הזה. "פאני איזה תותחית, לא מכיר הרבה אנשים שטבעו בים ומוכנים להיכנס לאימון שחייה ועוד באזור שאי אפשר להוריד את הרגליים ועם מאמן משוגע. אוהד איתך אני מתחיל ישר בפרפר תהיה מוכן", כתב סלע ועקץ את הרווק המבוקש שנחשב "פרפר" לא קטן.

פאני בוזגלו | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי