מה הקשר בין ניימאר לטיילור מלכוב?!

טיילור מלכוב, ניימאר | טלי מואס, Gettyimages

האם ללירן דנינו יש סיבה לדאגה? על פי "הרדאר", הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' החל לעקוב באינסטגרם אחרי הדוגמנית ובת זוגו של הזמר ולשלוח לה הודעות. לנו נראה שהוא משתוקק למצוא בת זוג מארץ הקודש

(גודל טקסט)

האם לזמר לירן דנינו יש סיבה לדאוג? זו איננה הפעם הראשונה שאנו שומעים על החיבה של כוכבה של פריז סן ז'רמן, ניימאר, ליפהפיות ישראליות. הפעם בכותרות: טיילור מלכוב. הכוכבת הצעירה בת ה-18, נמצאת בזוגיות עם הזמר והאקס המיתולוגי של נטע אלחמיסטר, כאמור, ורק לאחרונה קטפה את התואר הנחשק של הפרזנטורית של מכבי תל אביב בכדורסל בעונה הקרובה. בין היתר תגיש מלכוב תכנית ברשתות החברתיות של האלופה, תשתתף בפעילויות למען הקהילה ותמתין לימים בריאים יותר ולחזרת הקהל למגרשים.

על פי "הרדאר", דף האינסטוש המסקר כל מה שנוצץ בבידור, מקורבים למלכוב מספרים כי בתקופה האחרונה כוכב הכדורגל הברזילאי שולח לה הודעות וכמובן גם עוקב אחריה באינסטגרם. אז אחרי "שגנב" למאלומה, אחד הזמרים הגדולים בעולם, את בת הזוג שלו, הדוגמנית נטליה ברוליץ', ביניהם היה רומן סוער כפי שסוקר בכל המדיות בעולם, כעת נראה כי ניימאר מתעניין בבלונדה הישראלית – ממנה הוא גדול בדיוק בעשור, ממש כמו בן הזוג הנוכחי שלה.

מלכוב מצטרפת לשורה של יפהפיות ישראלית שכבר פגשו את הכדורגלן הברזילאי, דוגמת נטע אלחמיסטר, בר זומר, עדן פינס, ויעל שלביה. גם אחריהן ניימאר עוקב באדיקות ולא שוכח לפרגן בלייקים מעת לעת. אז אחרי סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ' שעשו את החיבור הראשון בין כדורגלן בינלאומי לדוגמנית ישראלית, אולי בקרוב נשמע על משהו בגזרתו של ניימאר? כי לנו נראה שהוא פשוט משתוקק למצוא בת זוג מארץ הקודש. מבטיחים לעדכן.

View this post on Instagram

על פי מקורבים לטיילור מלכוב, בתקופה האחרונה נאיימר שולח לה הודעות 😱 שחקן הכדורגל הבינלאומי (שיש לו קרוב ל150 מיליון עוקבים❗) אפילו עוקב אחריה ברשתות החברתיות❗ למי שתוהה, כמובן שאין סיבה לדאגה – טיילור תפוסה חזק ומאוהבת בבן הזוג הטרי, לירן דנינו ❤️ זאת לא הפעם הראשונה שנאיימר שם עין דוגמנית ישראלית, בעבר הוא הזמין לדייט גם את נטע אלחמיסטר – שסירבה לו! 🤔 מה דעתכם⁉️

A post shared by RADAR IL 🌟 כל מה שנוצץ בבידור (@radar_il) on

View this post on Instagram

@puma 🐆

A post shared by ene10ta Érre 🇧🇷 👻 neymarjr (@neymarjr) on

View this post on Instagram

✍ @malkovtaylor 💛💙

A post shared by Maccabi Tel Aviv Basketball (@maccabitlv) on

View this post on Instagram

🎤📸📽 @euroleague #mediaday

A post shared by Maccabi Tel Aviv Basketball (@maccabitlv) on

טיילור מלכוב מהממת. איפור: טלי מואס, שיער: לידור חדידה | אלעד אדמוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי