בתו של אסי בוזגלו במסר נוקב לעוקבים

אייר בוזגלו | צילום מסך: אינסטגרם

רגע לפני הסגר במדינה, אייר הספיקה לנפוש עם המשפחה בבולגריה והעלתה תמונה עם חולצת לבטן שחושפת חיטוב מרשים. חלק מהתגובות היו שמדובר בפוטושופ, ובת ה-13 הבהירה: "יש פה מישהי שעבדה קשה וקצת פרגון לא יזיק"

(גודל טקסט)

בזמן שמדינת ישראל מתכוננת לסגר מוחלט של קצת יותר משבועיים, יש עדיין כמה חכמים שניצלו היטב את הימים האחרונים על מנת לברוח מהקורונה ולנפוש בקרב המשפחה. תשאלו את השורד האחרון, אסי בוזגלו, שארז את הפמליה שלו והמריא לורנה (בולגריה) מוקדם יותר השבוע. בזמן שאסי, אשתו עדי ושלושת ילדיהם, אייר, מילאן וליאו מבלים בקרב החברים הטובים רגב והלן הוד ובנותיהם, אייר בת ה-13, שכבר מזמן הפכה לכוכבת רשת בפניי עצמה, מחליטה לשלוח מסר נוקב לעוקבים שלה.

בוזגלו הצעירה מתקרבת בצעדי ענק לקראת 100 אלף עוקבים אדוקים שלרוב מאד מפרגנים לה ומתעניינים בכל דבר שיש לה לומר, אך תמונה ששיתפה אתמול (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה, גרמה לחלק לא קטן מהם להרים גבה. בתו הבכורה של השייח' העלתה תמונה מהמרפסת בבית המלון הבולגרי כשהיא לובשת חולצת בטן החושפת פס בטן שרירי במיוחד. בין מאות התגובות המרימות וכנראה שגם בפרטי, היו כאלה שחשבו שמדובר בתמונה הערוכה בפוטושופ, המבליט את שרירי הבטן שלה.

אייר לא חיכתה יותר מידיי וכבר אתמול פירסמה הבהרה בסטורי שלה על גבי התמונה המדוברת וכתבה: "אל דאגה חברים. התמונה האחרונה לא ערוכה באפליקציית ליצור פס או וואטאבר, יש פה מישהי שעבדה עליו קשה וקצת פרגון לא יזיק לאף אחד. התמונה הזו ללא עריכה לממורמרים". בשגרה היום-יומית, אייר הצעירה, בדומה לאמא עדי, שומרת על תזונה נכונה ומתאמנת קבוע כך שהיה לה חשוב להדגיש שהיא עובדת קשה על מנת לשמור על הגזרה "ולהרוויח" את החיטוב שלה.

התמונה שעוררה מחלוקת. אייר בוזגלו ופס החיטוב | צילום מסך: אינסטגרם
משפחת בוזגלו עושה את ורנה | צילום מסך: אינסטגרם
ההבהרה של אייר בוזגלו ל"ממורמרים" המתקשים לפרגן | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי