פיצוץ אדיר בגולסטאר: "תשחט אותי? למה מי אתה, אלפרון?"

חיים שועי, דורון מירן | HOT

ב"ישראל בידור" חשפו עימות חריג בין דורון מירן לחיים שועי, שלא שודר בטלוויזיה. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

דווקא אחרי שסיפרנו לכם על הפרגונים שקיבל עוזר המאמן של גולסטאר אולסטאר, אייל גולן, מדודו כהן מעפולה, שעף עליו ועל הלוק שלו בלשון המעטה, שוב הריבים המכוערים חוזרים להעסיק אותנו והפעם קטע בלעדי מאחורי הקלעים. ב"ישראל בידור" פרסמו קטע וידאו שלא שודר בריאליטי של HOT בו הזמר דורון מירן ובוגר האח הגדול חיים שועי, מטיחים אחד בשני קללות ברמה כל כך נמוכה, שהתגובות למקרה הזה שהסעיר את הרשת, היו גם הן בהתאם.

"כולם פה שמים עלייך ז**, כי אתה שלוך ואתה אפס אפסים. יאללה, לך, לך לבית שאן", צעק מירן לעברו של שועי, כאשר הסיבה להתלקחות הזאת איננה ברורה. :תשחט אותי? למה מי אתה אלפרון? בוא לקרב!", המשיך מירן להתפוצץ לעברו של שועי בריב נוראי שצולם על הסט בברזיל. כשחבורה של גברים נמצאת יחד, לעיתים הטונים עולים אך הרמה הזאת חצתה כל גבול הגיוני על פי העוקבים.

הדעות ברשת היו חלוקות. "אפשר להבין את דורון, כי חמימו נכנס בו ונטפל אליו לאורך כל העונה ומזלזל בעבודתו כזמר. כמה אפשר לעשות צחוק מבן אדם שיכול להיות אבא שלך? קצת כבוד", תהו הגולשים. אז אחרי איציק זוהר ודין מירושניקוב שהתפוצצו ואייל גולן ושייע פייגנבוים שרבו גם הם, כעת מירן ושועי פותחים חזית. בצד של מי אתם?

מירן בחר להגיב אתמול מספר שעות לאחר פרסום האירוע ועל כך ששועי ודודו כהן "מציקים" לו מתחילת העונה וכתב: "אני כבר לא יכול לשתוק על מה שהם עושים לי. אני מקבל הומור באהבה אבל הם חצו כל גבול, כמה אפשר להשפיל ולרדת נמוך כבר יצאתי מדעתי. אבל אני סולח ועוד בימים של סליחות זו הדרך שבחרתי. נכון הם פגעו בעמקי נשמתי ופגעו במשפחתי, אבל נקווה לימים טובים יותר. תנו להם רק לברבר".

דורון מירן | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי