לא ייאמן: גיבור העל דדפול רוכש קבוצת כדורגל

דדפול | Roy Rochlin/Getty Images

השחקן ההוליוודי ראיין ריינולדס, המגלם את הדמות הקולנועית, החליט להשקיע ברקסהאם הוולשית, שמשחקת בליגה החמישית באנגליה ומוכרת בזכות ניצחון היסטורי על ארסנל

(גודל טקסט)

מי תיאר לעצמו אי פעם שגיבור על עם כוחות מיוחדים יתעניין ברכישת מועדון כדורגל? תשאלו את ראיין ריינולדס, אחד השמות הכי גדולים כיום בהוליווד המגלם את דמותו של דדפול, האלטר אגו של וינסטון וילסון, שכיר חרב בלתי יציב שחלה במחלה סופנית והשתתף בפרויקט "נשק אקס" האחראי לניסויים על מוטאנטים. גיבור העל האדום ידוע בפה הגדול וחסר הגבולות שלו וכעת השחקן הקנדי מוכיח שאין גבול לחלומות, כשהוא החליט להשקיע ברקסהאם, מועדון כדורגל מהליגה החמישית באנגליה.

ריינולדס, חובב כדורגל מושבע, יעשה את הצעד יחד עם הבמאי והשחקן רוב מק'ילני, כשביחד הם יהפכו לבעלים החדשים של המועדון הוולשי. הכוכב הענק לא יהיה השחקן ההוליוודי הראשון שישקיע בענף הכדורגל, כזכור, וויל פרל הוא אחד הבעלים של לוס אנג'לס FC מה-MLS. רקסהאם תהיה הקבוצה החדשה של ריינולדס, שזהותו לא נחשפה עד אשר התקבל האישור מצד שאר בעלי המניות של המועדון. לפני שיהפוך לבעלים באופן רשמי, תתקיים הצבעה נוספת של בעלי המניות ורק אז הוא יוצג ויספר על החזון שלו ושל שותפו לגבי עתיד המועדון.

אחרי שזה יקרה, ההשקעה המיידית של הבעלים החדשים תעמוד על סדר גודל של כ-2.5 מיליון דולר. קבוצת רקסהאם מעולם לא הגיעה לשחק בליגות הבכירות ויחד עם ריינולדס ומק'ליני שואפים במועדון להתקדם ולהשתדרג, אך נתון אחד זכור היטב לאוהדי ארסנל. בשנת 1992, במסגרת משחקי הגביע האנגלי, רקסהאם ניצחה את ארסנל במשחק מפורסם שעד היום לא נשכח. מדובר באחד מהמועדונים הוותיקים בעולם, שקיים מאז 1864 וכעת החיזוק של גיבור העל יוכל לעשות שם פלאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי